Παρτ 2

191 17 2
                                    

Ειμαι στο σπιτι της Αναστασιας και μου τους μαθαινει. Τελικα εχει δικιοο. Ειναι μαναρια! Πιο πολυ μαρεσει ομως ο martinus. Μακαρι να τους μαθω. Εμαθα τα τραγουδια τους πολυ ευκολα! Το αγαπημενο μου ειναι το make you believe in love. Ειναι το καινιυριο τους.

Α:Τι λες?

Ε:Ειναι μαναρια!!

Α:Δικος μ ειναι ο marcus

E: no problem. Πρεπει να φυγω! Τα λεμε αυριο ββ

Μπαινω στο σπιτι μ και δεν ηταν η μητερα μ. Περιεργο. Παω στην κουζινα και βλεπω ενα σημειωμα. "Εφη μ σμρ δεν θα ερθω καθολου σπιτι. Σου εχω αφησει χρηματα για να παραγγηλεις οτι θες. Αν με χρειαστεις παρε με τηλεφωνο" Κατσε να την παρω για να της πω και για την 7 ημερη. Πρεπει να κανω προετημασιες! Την παραλλη Δευτερα ειναι.

Μ:Παρακαλω?

Ε:Ελα ρε μα!

Μ:Α γεια σ εφη τκνς? Πως και πειρες?

Ε:Θελω να σ πω οτι θα παω την παραλλη Δευτερα 7ημερη με το σχολειο στην Νορβηγια οκ?

Μ:Α τι ωραια? Να πας και να περασει καλα! Τωρα πρεπει να κλεισω τα λεμε αυριο

Ε:Οκ ββ

Τι ωραιααα θα παω και θα τους δωωω! Μπορει να τους γνωρισα πριν... 1 ωρα? Αλλα καταλαβα οτι ειναι τα καλυτερα παιδια!! Που σγρ αγαπανε τις φανς και μπορουν να υπερασπιστουν ενα κοριτσι και δεν θα το εχουν κατωτερο σαν αλλα ΑΓΟΡΙΑ!! ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ!

Την επομενη μερα...

Τι μερα ειναι? Ποο ρε φιλε! Τριτη! Αλλα... Θα παω Νορβηγια και πρεπει να περιμενω 2 βδομαδες. Τεσπα σμρ θα παμε και θα το πουμε στην διευθυντρια οτι ενδιαφερομαστε για να μας πει πληροφοριες με σχεση τι ταξιδι. Η ωρα ειναι 8:55 και περιμενω την Αναστασια. Ντιν νταν ντον (κλαιωωω ωραιο κουδουνι εβαλα)!!

Ε:Καλημεεερααα

Α:Πως και τοσο χαρουμενη?

Ε:Πρωτων οταν σου λει καποιος καλημερα λες και συ κανα καλημερα ή αν βαριεσαι τοοοσο πολυ λες ενα γεια και δευτερον θα ερθω Νορβηγιαααα και... Θα τους δωωωω

Α:Αχ τι τελειααααα! Θα περασουμε σουπερ!!

Ε:Εεεε Αναστασιααα κοιτα! Καποια παιδια μαλωνουν απο το σχολειο!! Παμε ρεε!!

Α:Omgggg let's gooo

Ε:Εε Στεφαν τι γινεται??

Σ:Δεν ξερω ρε Εφη! Στα καλα καθουμενα πιαστηκαν στα χερια.

Η εκδρομη στην ΝορβηγιαWhere stories live. Discover now