Παρτ 3

202 19 10
                                    

Ακομα δεν πιστευω οτι θα τους δω απο κοντα!!! Αυριο ειναι η μερα και ειμαι πολυ χαρουμενη!!! Εχω ετοιμασει οολα μου τα πραγματα και λεω να παω να κοιμηθω γιατι δεν πρεπει να αργησω αυριο. Θα ξυπνησω στης 4 και απορω πως θα το κανω!! Τεσπα! Καληνυχτα!!

Την επομενη μερα στης 4:

Νυσταζωωωω δεν μπορω να σηκωθω!! Αλλα ΟΧΙ! Δεν θα χασω εγω την εκδρομη μου για την νυστα! Τελικα σηκωθηκα,πηγα στην τουαλετα και ντυθηκα. Η ωρα πηγε 4:30 που σημαινει οτι... Σε λιγο φευγω!!! Θα σας πω ενα μυστικο. Λοιπον... Φοβαμαι τα αεροπλανα!!! Τι θα κανω? Εξω χιονιζει! Και αν... Αν πεσει τι θα...
Παλι καλα που χτυπησε το κουδουνι και με εβγαλε απο αυτη την φρικτη σκεψη μου! Ολα θα πανε καλα!!

Α:Καλημερα Εφηη

Ε:Μεραα! Αντε παμε!!

Α:Θελω να τους δω! Μονο που σκεφτομαι οτι θα τους δω και θα τους γνωρισω τρελενομαι!!

Ε:Και γωωω

Α:Οππ φτασαμε!! Οι τελευτεες οπως παντα!

Ε:Χαχ! Αντε ελααα

Δ:Καλημερα κιριτσια! Εσας περιμεναμε! Τι κανετε?

Α:Μια χαρα κυρια!

Ε:Εδω ανυπομονουμε να τους δουμε!

Δ:Τοτε αν θελετε να τους δειτε νωριτερα παμε!

Ε+Α:Αμεε!

Ε:Ποση ωρα διαρκει το ταξιδι?(ειπα καθως κατσαμε στις θεσεις μας)

Δ:Περιπου 6-6:30 ωρες

Ε:Τιιι?? Μα εγω τα φοβαμαι!! Πως θα αντεξω τοσες ωρες??

Δ:Μην ανυσιχεις! Ολα θα πανε καλα! Ασχολισου με κατι που σου αρεσει πχ ακου μουσικη

Ε:Οκ

Μετα απο 8 ωρες τελικα λογω της κακοκαιριας αργησαμε αρκετα.

Α:Ομγγγ ειναι τελειααα! Κοιτα! Μια αφησα με αυτους! Αυριο τραγουδουν!!

Ε:Τελειαα!

Δ:Ελατε κοριτσια παμε στο ξενοδοχειο σας εχουμε μια εκπληξη.

Μπηκαμε μεσα και στην υποδοχη υπηρχαν καποιες πολυθρονες και ειδαμε... Ομγγγ οι marcus and Martinus!

Ε:Αααααααα ομγγγγ

Α:ομγ ομγ ομγ ομγ!! Αυτοι ειναιι!!!

Καθως τα λεγαμε ολα αυτα ειχαμε ξεσπασει σε κλαματα και λυγμους. Ομγ σηκωνωνται και ερχονται προς το μερος μας

Μ(marcus):Τωρα γιατι κλαιτε βρε χαζα??

Τ(Martinus):Τοσο πολυ μας αγαπατε?

Ε:Ναιιι και ολο αυτο το συμβαν δεν το πιστευουμε!

Α:Ξερετε ειστε τα ειδωλα μας και...

Τ:Καταλαβαινω! Εγω ειμαι ο Martinus

M:Kαι γω ο Marcus

E:Eγω ειμαι η Εφη

Α:Και γω η Αναστασια

T:Χαρηκαμε πολυ κοριτσια και ειναι τιμη μας να βρισκομαστε σε τοσο αξιολατρευτα κοριτσια!

Ομγγ δεν το πιστευω!! Θελω να τους αγκαλιασω τοσο πολυ και αυτο θα κανω! Πευτω στην αγκαλια του Martinus και αυτο φανηκε να ξαφνιαστηκε αλλα ανταπεδοσε γρηγορα σφιγγοντας με. Το ιδιο εκανε και η Αναστασια.

Ε:Ειχα πολυ αναγκη την αγκαλια σου γιατι παντα ηθελα να σε αγκαλιασω αλλα θελω και τον marcus να αγκαλιασω οποτε Marcus αν...

Μ;Φυσικα Εφηη! Ελα εδω!

Α:Θελω και γω τον Martinus!

Τ:Ε ελα τοτε!

Ειπε και αλλαξαμε.

Τ:Κοριτσια πρεπει να φυγουμε! Ελπιζω να τα ξαναπουμε!

Ε:Φυσιξα!! Εξαλλου θα ερθουμε και στην συναυλια σας αυριο!

Μ:Οκ!! Τοτε τα λεμε εκει! Καληνυχτα!

Α+Ε:Καληνυχτα αγορια!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 26, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Η εκδρομη στην ΝορβηγιαWhere stories live. Discover now