1. bölüm

563 17 27
                                    

Ben (adın). 19 yaşındayım ve yarın 20 olucağım. Çok mutluyum. Üniversite okumak için ailemle güney koreye geldim. 2 yıl oldu nerdeyse. 2 yıl olmasına rağmen ben buraya çok alıştım. Arkadaşlarım ve komşularım var. Zaten normali de bu degil mi?

Annem gecen gün birseyler ima etmeye çalıştı. "Karşı apartmandaki yuri bile evlenmiş bizimkisi hala sap" dedi. "Ben miyim sap?" diye sordum. "Tabi sensin sıpa. 20 olcan 20. Sen hala otur millet 2. çocuguna hamile sen hala bekar" dedi ve devamını getirdi yani dır dır etmeye basladı. Saydım 3 saat de susmadı.

Bu sabah okula geç kaldım. Nedeni mi? Alarm sonuna kadar açıktı. Ve caldı da. Gec kalma sebebim annem. Olayı anlatıyorum. Sabah uyandım ve duş aldım. Çıktım giyindim. Saçımı yaptım. Kahvaltı yok . "ANNEEEEE!!!!! KAHVALTI NERDEEEEE???" diye anneme seslendim. "Kendin yap kızım evlendiğinde de mi ben yanında olucam yap kendin işte. Uğrastırma beni iki ton iśim var zaten..." diye söylenerek içeri gitti. Bende kendime tost yaptım. Kuru kuru içilmez diye de süt ısıttım. Hepsini yedim bulaşıkları tezgaha koydum. Gene annem geldi"o bulaśıkları yıka kurula yerine koy" dedi. Ama derse 10 dakika vardı. " anne geç kalıcam okula ya gidiyim gelince yaparım söz" dedim. Bağırdı " (ADIN)!!! YIKA KIZ ŞUNLARI. KAFANDA KIRARIM ŞİMDİ SENİN. ÇABUK!" dedi. Ve dediğini yaptım. Ellerimi yıkayıp okula gittim.

Hoca geç kaldım diye almadı içeri kapının dışına attı beni. Bende kapının dışından dersi dinliyodum. Bir çocuk yanımdan geçerken bana baktı. Geri döndü " ne yaptığını sorabilirmiyim?" dedi. Cevap olarak " yo soramazsın" dedim. Çocuk takım elbiseliydi. İtiraf ediyorum yakışıklıydı da. Eski müdür yardımcımız gitmisti. Yerine yenisi gelicekti. Çocuğun boynunda birşey yazan kolye gibi birşey. Asılıydı hani nöbetçi öğrencilerde olurya ondan. Okudum ve birde ne göreyim. ADAM YENİ MÜDÜR YARDIMCIMIZ ÇIKTI. Hemen " aaa canım hocam cicim hocam. Ben şaka yaptım ciddiye mi aldınız. Ben geç kaldım ve sınıftan atıldım dersi böyle işliyorum" dedim adam güldü. Gene bir itirafta bulunucam; adam çok tatlı yahu~. Adam gülüp " iyi dersler küçük hanım" dedi ve gitti. Ay kaç yaşında acaba. Ben onla evlensem de derler. Annem kafamı patlatır o kesin de.

Eve geldim ve direkmen odama gittim. Üstümü değiştirdim. Elimi yüzümü yıkadım ve içeri annemin yanına gittim. Çok açtım. "Anne evde yemek varmı karnım kazındı " dedim. Annem de kendinden bekleneni yaptı "var kızım ama sana bir haberim de var. Sana koca buldum yavrum. Hem zengin hemde yakışılkı. Birde helal süt emmiş bir çocuk. O da yeni yeni 20 olmuş. Ama sen daha olmadıydın demi. Hııı tamam ben onu bi şeederim. Neyse. Nasıl haber?". Şok oldum bu habere. İlk yaptığım şey ağlamaktı. Ama anırdım çünkü sanmasın sevinçten ağlıyorum. Ben böyle anırınca annem" (adın) annem iyimisin çocuğum sen. Niye ağlıyosun çocuğum.". Diyince ne diyeceğimi bilemedim aklıma ilk geleni söyledim "ben açım sen hala koca diyorsun hığğğ 😭". Sonra da annem şaşkına uğradı ve yemek verdi bana. Çünkü ben hič böyle yapmazdım. Tamam yapardım ama çok değil. Neyse yemeğimi yedim elimi yüzümü yıkadım. Pijamalarımı giyip yattım uyudum. Rüyamda ise bir oğlan elinde çiçek bana doğru yavaş yavaş geldi ve dedi ki
Anana sor damat lazım güzel kız?

GÖRÜCÜ USULÜ #JEON JUNGKOOK#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin