Parka gittik oturduk. Ben bunu az tanıyorum bu şey grubundaydı ııı şey, hah bts şarkılarını dinliyordum ve grupta tek kocam olacak kişinin adını biliyom. Ne kadar da garip. Neyse parkta bir banka oturduk. Sonra junkook "ee sevgilim nasılsın? Yol boyu sustun" dedi. Ve bende benden beklenen cevabı verdim "ben senin sevgilin değilim evleneceğin insan adayıyım" dedim. Güldü. Ay bu yakından pek bi yahuşuklu. " peki gelin adayım. Birşeyler içmeye gidelim mi?" dedi jungkook. O sırada benim paramı ödememde yardımcı olan beyfendi geleyordu. Jungkook "hyung sen burda ne arıyorsun" dedi ve ayağa kaltı. Haydeee rezil oldum amk yaa. Beyfendi "öylesine geziy- oh merhaba. Sizi gözüm biryerden ıssırıyor ama" dedi. Tabi jungkook sinirle ona bakıyor. " ahahah yok canım beni nerden tanıyıcaksın." dedim. Beyfendi " jungkook bu kız kim. Ben bu kızın parasını tamamlamıstım" dedi. İnşallah kabız ol da 3 saat sıçama emi yakalı kertenkele. Jungkook " birseyler yemeye veya içmeye gidelim artık. Yoksa deliricem. Bana bak karı belası bidaha benden önce arkadaşlarımla tanışma duydun mu beni" karı mı? Maniyak ya.
Birşeyler içmek için kafeye gittik. Beyfendi bana elini uzattı ve " ben taehyung arkadaşlarım bana tae der" dedi. Bende cevap Tae'nin elini tutum memnun oldum diyemeden jungkook girdi araya. Tuttu taenin elinden sallarken elini (bu tokalaşma oluyor) "bu da benim karım olacak minnoş. Bakma ona hyung myung dinlemem oyarım gözlerini hyung!!!" dedi sinirle elini salladı. Tae de " adı ne kookie? Hangi mamayla besliyorsun? Azıcık sakin ol ya yemem karını" dedi. Bana hayvan mı dedi o? "Adım (adın) arkadaşlarım bana (adın) diyor jungkook salla elini taenin benim elim kirada" dedim. Tae güldü jungkook gülmedi.
Neyse masaya oturduk. Tae kahve ısmarladı. Jungkook ise latte ısmarladı. Ben ise dondurma. Cikolatalığ üztünde ise krema vağr 😻. Onlar içeceklerini yudumlarken ben dondurmamı heryere bulastırarak yiyorumdu. Jungkook bana bakarak güldü. Elini anlıma götürdü ve "sen anlınla mı krema yiyorsun? " dedi kremayı aldı yedi. Tae tabi sap olduğu için kıskanc bakışlarla bakıyordu. Dayanamadı bay sap " ben gisicem ya öf iki kumru burda oturmus cilveleşiyor ben onlara bakıyorum ya. HAKSIZLIK. Yengeeğ bana birini buğğl. Yanlızım hayat" dedi bos bardaktan kahve icmeye çalıştı. Biz gülüyoruz KOCCCAMMMMMLAAAAĞĞĞĞĞ kdbhskbdakbsjsbsjsn.
Neyse eve geldik. Jungkook "(adın) ben gidiyorum rüyanda beni gör melek" dedi. Ve gitti. Annem de kafama bir terlik attı. "KIZ SALAK NERDESİN SEN ULAŞAMIYOM SANAAĞ" dedi. Kafam ya of ya aman ya niye yaa neden yaa 😭😭. "Anne gezdik kocam o benim yaaa. Korur o beni." dedim. "Sor bakim kendi küčümeninden de korur mu? AÇTIRMA KIZ AĞZIMI!!! Kız doğru söyle bişi yapmadınız demi" dedi. Küçümen ne amk. ANNE YAAAAAAĞĞĞ. "Anne saçmalama ya yapmadık. O istese ben yapmam. Kodum mu tokatı otuttururum" dedim . "aferin kız pehlivan" dedi annem. Pehlivan ne anneeğğ. Yattım uyudum üstümü de değiştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖRÜCÜ USULÜ #JEON JUNGKOOK#
FanfictionBu kitap bir hayal et şeyisidir (adın) dendigi zaman kendi ismin yazılıymış gibi şeet... Anladın sen onu bence .