Sabah uyandığımda evde bir erkek sesi vardı. Babam mı diye düşündüm. Ama babam Türkiye'de bize para yollamak için çalışıyo. Daha doğrusu buraya gelmesi için hem şehirdeki hemde yayladaki villasını satması gerekiyor. Ama bu evler dedemin dedesinden miras olduğu için satamıyor. Satmıyor yani anlayacağınız. Sat gel diyoruz bağrıyor. "Ziyarete gelirim arada sırada ama asla satmam kızım" diyor her seferinde. Neyse. Üstüme bir baktım değiştirmemişim. Hepsi o koca olcak herif yüzünden. Şimdi hatırladım. Bu neden dans provası dedi. Ünlü mü yoksa. Ayy canım kocacım beniim kjxjsxmsk. Neyse. Pijamalarımı giydim nedeni ne bilmiyorum ama neyse. İçeri gittim.
Annemin yanında biri vardı. Arkası dönüktü. Uzun boylu. Kahverengi saçlı birydi. Sonra annem beni gördü. "Heh (adın) da geldi jungkook" dedi. Ve oğlan bana baktı. Kıkırdadı. "Merhaba karıcım" dedi ve göz kırptı. Annem de "kızım salakmısın merhaba desene" dedi. Çok şaśırmıştım. Kocam jungkook olacak. Ben bunları düşünürken jungkook annem var diye düşünmeden. Üzerime gelip beNi ÖPTÜ. Ve ağzından şünlar çıktı. "Çirkinken bile güelsin karıcım. Sen merhaba demesen bile ben merhaba demek istedigini anladım. Sevgili sen kimsiniz diyen karıcım" dedi ve kolunu omzuma attı. "İznin varsa dışarı çıkacağız annecim" dedi. Tabi ben hala susuyorum. "Tabi ki çıkın damat ama cok gezmeyin size gitmeyin çok kudurmayın ne yapıyosanız burda yapın. Tamam mı damat?. Ha bide size bir liste vercem para da vercem onu alın tamam mı. Kızım mal mal bakma üstünü giy. KIZIM GİTSENEEEĞĞ." dedi. Bende son bönürüşte odama koştum. Kapımı kitledim. Üstümü giydim saçımı balık sırtı ördüm. Aşşağı indim. Sonra jungkook ile birlikte bir parka gittik .
Devam edecek.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖRÜCÜ USULÜ #JEON JUNGKOOK#
FanfictionBu kitap bir hayal et şeyisidir (adın) dendigi zaman kendi ismin yazılıymış gibi şeet... Anladın sen onu bence .