23.Bölüm:Ses ver

946 98 45
                                    

Bu bölüm bir önce ki bölüme ilk yorum yapan s10_officiall ve ilk oy veren dark_bluuee e ithaf edilmiştir umarım beğenirsiniz keyifli okumalar...

----------------------------

"Hey! Kaza ile oldu. Gerçekten böyle bir niyetim yoktu."

diyerek Real'e bakan Aiden eşliğin de Real, komik görüntüsüne rağmen kaşlarını çatarak Merek'e döndü. 

"Lütfen, onu iyice yak!"

diyen Real eşliğin de Aiden, endişe ile Merek'e döndüğün de Merek, yüzünde ki şeytani gülümsemesi ile birlikte sağ elini ateşe çevirdi. 

"Senin söylemene gerek yok.!"

diyen Merek, yüzünde ki şeytani sırıtış ile birlikte ilerlerken Aiden, sırtından soğuk terler döküyordu. Belkide saniyeler içersin de ölecekti ve hiç bir şey yapamıyordu. 

"Hadi bakalım."

diyerek yanan elini Aiden'e uzatan Merek, gözlerinde ki şeytani parıltı ile birlikte Aiden korkudan gözlerini kapayıp beklemeye başladı. 

Birkaç saniye boyunca gözleri kapalı duran Aiden, hiç bir şey olmaması ile meraklansa da hala gözlerini açmaya korkuyordu. 

Bir dakika sonra hala hiç bir şey olmaması ile birlikte gözlerini ürkekçe açan Aiden, karşısında gördüğü manzara ile birlikte ağzı açık kaldı. 

[DN: Ne gördü :o] 

[YN: Korktuğu kişinin diz çöktüğü birini ki bu kişi ne kadar güçlü olabilir :/]

"ÖZÜR DİLERİM"

diyerek bağıran Merek, önünde ki kıza secde eder pozisyonda duruyordu. Aiden, kızın kendine bakmaması sebebi ile yüzünü göremese de Merek gibi bir şeytanın bu kızdan özür dilediğine göre kız Merek'ten daha tehlikeli olmalıydı. 

"Seni şaşkın şey! Neden, müdüre Nina'nın misafirine böyle davranıyorsun ki? Real, tamam. Onunla bunu gelenek yaptın ama müdürenin misafiri olduğunu bildiğin birine ne yapıyorsun, şapsal?"

[DN: Kerem yaa :D]

[YN: Efendim :D]

"Ama yakışıklı bir şapsalım."

diyerek fısıldayan Merek'in başına bastıran kız, omzunun üstünden arkada ki Real ve Aiden'e baktı. Kırmızı gözleri bakan kişiyi adeta hipnotize ederken grimsi saçları da ilgi çekiciydi. 

Kulaklarının sivri olması onun sıradan bir insan olmadığını söylerken, kırmızı gözleri onun vampir türü biri olduğunu belirliyordu.

Kulaklarının sivri olması onun sıradan bir insan olmadığını söylerken, kırmızı gözleri onun vampir türü biri olduğunu belirliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[DN: hihihi :D] 

"Nasılsın Real?"

diyerek Real'e bir tebessüm ile bakan kız eşliğin de Real de gülümseyerek kıza baktı. 

LOGİO 1-2-3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin