25.Bölüm:Bir şey isteyeceğim

986 95 10
                                    

Bu bölüm bir önce ki bölüme ilk yorum yapan AnimeciGo ve ilk oy veren MesutErdoan7 e ithaf edilmiştir umarım beğenirsiniz keyifli okumalar...

--------------------------

"Orada olduğunu biliyordum, Osso."

diyerek kılıcını Aiden'in bir santimetre sağına savuran Kira eşliğin de Aiden, yavaş yavaş arkasına döndü.

"Beni öldüreceksin bir gün, Kira."

diyerek yavaş yavaş karanlığın şekil alması ile birlikte kılıcın ucu karanlık ile kaplanıp yok olduğun da kılıç, Osso ustanın karnına saplanmıştı.

"Osso usta!"

diyerek endişesini ve şaşkınlığından ağzından çıkan isim eşliğin de arkasını dönen Aiden, karşısın da gördüğü Osso ile birlikte şaşkınlıktan gözlerini fal taşı gibi açılırken Osso, karnında ki kılıcı umursamayarak sağ elini omuz hizasına kadar kaldırıp,

"Nasılsın, Aiden? Özlettin kendini."

dedikten sonra Kira ya dönen Osso,

"Şu kılıcı artık çeksen diyorum, Kira."

diyen Osso eşliğin de Kira, yüzünde yer alan sırıtış ile birlikte kılıcını daha da bastırdı.

"Merlin, burada değil bizi ayırabilecek kimse yok. Ne dersin, bir düello ya var mısın?"

diyen Kira eşliğin de Osso'nun kıkırdadıktan sonra vücudu, tekrar karanlık dumana dönüşerek kılıçtan kurtulduktan sonra tekrar normal vücuduna döndüğün de etrafa yaydığı aura ile birlikte Kira'ya baktı.

"Hadi, bakalım. Kara Kuzgun'a karşı Kızıl Kuzgun, Karanlığa karşı Ateş. Bakalım kim yenecek. Hahahahaha..."

diyerek kahkahalar ile gülen Osso usta eşliğin de Nina'nın odası, karanlık ile kaplandıktan sonra odanın duvarları ortadan kaybolmuştu.

"Yerimizi değiştirmem de sıkıntı var mı? Sonuçta burada çarpışırsak çoğu öğrenci, auramız ile ölür."

diyen Osso, arkasında ki karanlığın dalgalanması ile birlikte Nina'nın odasının etrafında ki karanlığın dağılması ile birlikte Aiden, merak ile etrafa baktı.

Daha demin etrafı dört duvar ile kaplıyken şimdi etrafları uçsuz bucaksız bir çayır gibiydi. Odanın duvarları hariç masası, dolapları,... Kısaca zeminin üstünde ki her şey ve herkes vardı.

"Pekala, hadi zeminden inelim ve başlayalım"

diyen Osso eşliğin de ikili, hızla zeminin bulunduğu alandan ayrılıp çimenlere çıktıktan sonra ikili karşılıklı pozisyon aldı.

"Hazırsan başlayalım Osso. İhtiyarlar önden."

"Peh, hala genç ve kibirlisin Kira. Birlikte başlayalım, eski günlerde ki gibi."

diyen Osso eşliğin de Kira, belinde ki kılıcını kınından çıkardıktan sonra,

"Üç..."

"İki..."

"BİR"

"BİR"

diye aynı anda bağıran ikili, hızla birbirlerine koşarken Osso'nun arkasında ki karanlık gölge, Osso'nun yanından geçerek Kira'nın kılıcını kapladı.

"Sen ve senin şu lanet gölgen..."

diyerek kılıcını bırakarak geri sıçrayan Kira eşliğin de gölge ile kaplanan kılıcı bir kenara fırlatan gölge, Osso'nun omuz hizasına kadar geri çekilip bir insan şekli almaya başladı.

LOGİO 1-2-3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin