Capitolul 1

555 16 12
                                    

--Dragilor,am revenit cu o nouă carte,un FanFiction cu Harry Styles şi o româncă superbă pe nume Sonia.Tipa asta e per-fec-tă ! Sper să nu o să se supere că am folosit-o ca personaj în carte şi i-am pus poza la copertă.Sper să vă placă această carte şi puteţi să lăsaţi păreri într-un comentariu.--

“Ugh“ mormăi furioasă fiindca era timpul să merg la şcoală.După 3 luni de vacanţă în care nu faci nimic altceva decât să te distrezi o să fie foarte greu sa intri din nou în ritm.Razele enervante ale soarelui treceau de perdea şi îmi intrau în ochi.Câteva lacrimi mi-au apărut la coada ochiului,dar le-am sters repede cu patura subţire cu care eram învelită.Ridic telefonul de pe noptieră şi verific mesajele.Nu era decât un singur mesaj de la Tina care voia să o împrumut cu câţiva bani ca să îşi ia o shaorma înainte de şcoală.Tipic ei.Tastez repede cuvintele : Doar dacă îmi aduci cămaşa de blugi. şi trimit mesajul către prietena mea retardată.Răspunsul nu a ezitat să apară : Ok,ok.Fac orice pentru acea shaorma.Wow,tipa asta îţi doreşte mâncarea cu patos.Un mic ciocănit se auzi,iar imediat mama îşi făcu apariţia în cameră.

-Scumpo,eşti pregătită pentru un nou an şcolar ? ,spune ea cu un zâmbet larg pe faţă.

-Umm..aşa cred.,spun eu puţin nesigură.

-Păi ar fi bine să te grăbeşti fiindcă l-am văzut pe Robert ieşind cu câţiva amici.Nu vă duceţi să vă vedeţi ? ,spune curioasă

-Mamă,nu mai suntem împreună.

-Nu are nici o relevanţă scumpo.Încă sunteţi prieteni,vă ştiţi de la 5 ani.Nu puteţi strica aşa repede o prietenie.

Clar,mama nu înţelegea că nu mai poţi fi prieten cu cineva după ce termini o relaţie,Dacă rămâneţi prieteni înseamnă că ori încă vă iubiţi,ori nu aţi făcut-o niciodată.

-Tu nu mă întelegi . ,îi spun uşor nervoasă în timp ce mă ridic de pe patul confortabil şi părăsesc camera.

Cobor scările spre bucătărie,iar acolo o găsesc pe sora mea,Patricia,uitându-se obsesiv la laptopul ei ce se afla pe masă.

-Umm..ce faci ? Nu ar trebui să te pregăteşti pentru şcoală?

-Lasă-mă ! ,strigă ea nervoasă.

-Ce ai,copilule !? 

-Mă uitam la un film şi era scena cea mai interesantă ! Mersi mult,Sonia ! ,strigă ea în timp ce părăseşte camera.

Mi-am dat ochii peste cap şi am deschis frigiderul.Am scos toate cele necesare ca să îmi fac un senviş,dar m-am oprit când am auzit soneria telefonului meu.Am răspuns,iar la capătul celălalt al firului se afla Tina.

-Da ? ,spun pe un ton plictisit.

-Vii la şcoală,nu ?

-De ce nu aş veni ? ,spun curioasă

-Umm...poate pentru că e 11 jumate,iar deschiderea e la 12 şi tu eşti încă în pijamale ! ,strigă ea furioasă.

-Nu sunt în pijamale,o mint eu în timp ce înfulecam o felie de salam.

Închise telefonul şi ciocăni în geam,privindu-mă cu un zâmbet răutăcios de pe partea cealaltă.Îi deschid uşa,iar ea intră în casă,aşezându-se la masă şi începând să mănânce şi ea.

-Sunt gata imediat,ok ?

-Bine,bine, spune ea în timp ce se îndopa cu salam.

Am urcat rapid în cameră şi mi-am deschis imensul şifonier.Am căutat repede nişte haine drăguţe şi le-am pus pe mine : O fustă albă cu nişte carouri negre,un maieu negru,teneşii mei albi şi mi-am pus pe cap o pălărie din paie,din aceea pentru plajă.Afară era foarte cald pentru o zi de toamnă,iar soarele strălucea puternic şi nu vroiam să risc să fac insolaţie.Sunt foarte sensibilă şi prind repede o răceală sau o boală.Vocea furioasă a Tinei se auzea în întreaga casă şi era gata să urce sus şi să măture cu mine toată casa: La propriu.

Love Sick//Sonia & HarryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum