-Szia -tettem fel a kezem
-haller -pacsiztunk le , majd fel mentünk a szobámba -nagyon kanszag van itt..csak nem.. ? -vigyorodott el azzal a hülye fejével-mire gondolsz...? -Forgattam meg szemem, pedig pontosan tudtam jólhogy mire gondol.- ki verted mi ? -vigyora még nagyobb lett és kuncogva figyelte mit válaszolok.-Te hülye vagy...nem csináltam semmit..-Néztem magam elé - Ahha..elhiszem..-ütöttem vállába majd rá tértem a lényegre.- Amúgy valami baj van hogy át jöttél?
-nincs..vagyis van...az a hír járja hogy az egyik tanár unoka öccse 1 hónapig a mi sulinkba fog gyakorlatozni...ugyanis tanárnak tanul...
-hogy mi van ? - Lepödte meg...hiszen egyből Jungkook jutott eszebe
-de kajak...szóval lehet hogy egy pisis fog minket ,,tanítani,, -nevette el magát a hülyéje
-az fasza...-sokkolva ültem le az ágyamra , Nagyon boldog lennék ha Jungkook lenne az Új tesi tanárunk...
Gondolat menetemből Tae ébresztett fel.-Szerintem én lépek is..tudod..kapásom van ..megyek ,,randizni,, -kezdett el vigyorogni mint a tejbetök
-Mégis miféle randi ?-kérdeztem furcsálva..hiszen Ő nem az a csajozós fajta srác
-Áh semmi...majd ha össze jön mesélek..
-Oké...Sok sikert -Mosolyogtam hülye barátomra aki intett egyet majd elment. Ki fújva a levegőt feküdtem vissza az ágyra és gondolkodtam.-Szóval új tanár mi ?...-vigyorodtam el . Ha netán Ő lenne az..az a srác...én lennék legboldogabban iskolába
(..)
Hétfőn reggel első óránk tesi. Be jön a legutálatosabb tanár a világon. Majd mögötte meglátok egy fekete hajat,csak a haja látszik válla mögül. Így megcsillan a remény sugár hogy Jungkook az. A sejtésem be igazolódott. JÉZUSOM! akadt ki szemem. Egy izom trikóba volt meg egy melegítő nadrágba. Na jó nyugi Jimin...senki sem tudhatja meg hogy bele zúgtál az új tesitanárba,aki ráadásul 2 évvel fiatalabb mint te. Tornasorba álltunk majd elénk- lépett Jungkook és a fal fehér fejü tesitanár...>.> Egy kicsit rám mosolygott ,majd tovább figyelt végig az osztályon mikor Min bá' elkezdte mondókáját (XDD ) . -Ő itt az unoka öcsém,pár hónapig ő lesz a tesi tanárotok, jól viselkedjetek,ne legyen panasz...-nézett ránk figyelmeztetően majd kilépett az ajtón.
-Nos, sziasztok, remélem emlékeztek rám az előző tesióráról. Jeon Jungkook vagyok. -olyan komolyan veszi az egészet. Annyira sexyn beszél. Még a lányok is összesúgnak amit nem díjazok...- Elsőnek egy lightosabb órával kezdünk. Aztán jöhetnek a kínzóbb órák - nevetett fel nagyon férfiasan...és az a mosoly..na jó Jimin ne most olvadj el . -Válasszatok csapatokat! -mondta majd le ült a padra. Mikor megvoltak a csapatok mi egyel kevesebben voltunk ezért Jungkook is beszállt hozzánk, kosaraztunk.
(..)
Haja homlokához tapadt, a trikója átizzadt, és láttam hogy hogy emelkedik mellkasa. Szívembe markoló volt a látvány. Épp ugrott a palánk felé és bedobta a labdát. nem csodálom hogy Tesitanárnak tanul. Olyan sportos alkata van, és ráadásul tehetséges is. Annyira el voltam gondolkodva Jungkookon hogy egy helybe álltam a pályán. És csak azt vettem észre hogy közeledik arcomhoz egy kosárlabda majd.....
sziasztok itt a kövi ^^ remélem tetszeni fog. Hamarosan kövi részt. Jó olvasást <3 :3