Μόλις είχα μετακομίσει σε ένα αρκετά μεγάλο σπίτι. Το σπίτι αυτό βρίσκεται σε ένα χωριό στη μέση του πουθενά. Πρώτα όμως ας εξηγήσω το πως έφτασα σε αυτή τη κατάσταση.
Είχα βαρεθεί την πολύβουη ζωή της πόλης, συνέχεια υπάρχει κάποιος θόρυβος, ποτέ δε μπορείς απλά να κοιμηθείς σαν άνθρωπος και να ηρεμήσεις. Ευτυχώς τη δουλειά μου την κάνω μέσω υπολογιστή και δεν είχα το πρόβλημα της μετακίνησης.
Αφού πήρα μια αρκετά καλή προαγωγή στον μισθό μου, αποφάσισα να μαζέψω αρκετά χρήματα ώστε να μπορώ να μετακομίσω κάπου πιο ήσυχα.
Μέσω ίντερνετ βρήκα αυτό το σπίτι. Το σπίτι είναι πάρα πολύ φτηνό! Είχε έναν παράξενο όρο, αν φύγεις μέσα στους τρεις μήνες τότε δε μπορείς να ζητήσεις τα χρήματά σου πίσω, αλλά δεν έδωσα και πολύ μεγάλη σημασία γιατί σκεφτόμουν να μείνω εκεί για αρκετό καιρό, μπορεί και για πάντα!Το σπίτι είναι αρκετά παλιό, έχει αρχιτεκτονική παλαιού βρετανικού σπιτιού και εξω στην αυλή έχει ένα πολύ παράξενο δέντρο. Το δέντρο αυτό δεν έχει καθόλου φύλλα. Επίσης, είναι εντελώς λευκό!
Το ταξίδι από την πόλη μέχρι το σπίτι ήταν πολύ κουραστικό καθώς πήρε πάνω από πέντε ώρες με το αυτοκίνητο.
Μόλις έφτασα στο σπίτι, ο μεσίτης μου είπε, μαζί με τις γενικές πληροφορίες, πως αν βρω την γάτα του προηγούμενου ιδιοκτήτη τον Fluffy, ο οποίος εξαφανίστηκε μυστηριωδώς μαζί με τον ιδιοκτήτη του, θα μου έδινε ένα αρκετά καλό ποσό ως "βραβείο".
Του έδωσα τα χρήματα και μετά πήγα να φάω πριν πάω αμέσως για ύπνο.Την επόμενη μέρα με ξύπνησε ο σκύλος μου ο Booki. Τον τάισα και πήγα να φτιάξω πρωινό και για εμένα. Ο Booki είναι πολύ καλό σκυλί, δεν γαυγίζει ποτέ και είναι πάρα πολύ φιλικός. Το σπιτάκι του το έχω στην αυλή κοντά στο δέντρο.
Με το που έφαγα το πρωινό μου, σκέφτηκα να βγω να εξερευνήσω λίγο το χωριό όπως και το δάσος πίσω από το σπίτι.
Το χωριό αποτελείται κυρίως από ηλικιωμένους ανθρώπους, το οποίο δε με ενοχλεί καθόλου αφού δεν είμαι και party animal. Δεν έχει πολλά, ένα σούπερ μάρκετ, ένα φαρμακείο, μια εκκλησία και ένα μικρό καφενείο.
Δεν είχε και πολλά να δω οπότε όταν τελειώσα την εξερεύνηση του χωριού είχε πάει μόνο 11:30.Τότε, γύρισα σπίτι, πήρα μια τσάντα και ετοιμάστηκα να πάω στο δάσος για να το εξερευνήσω. Πήρα και τον Booki μαζί, μια μικρή βόλτα την χρειαζόταν και αυτός.
Με το που μπαίνεις στο δάσος, έχει μία αρκετά μεγάλη ταμπέλα που γράφει "ΠΡΟΣΟΧΗ, για τη δική σας ασφάλεια παραμείνετε στα δρομάκια". Μάλλον το γράφει για τους ηλικιωμένους έτσι ώστε να μη χαθούν.
ESTÁS LEYENDO
Σσς, τα δέντρα κοιμούνται!
TerrorΠαράξενα δέντρα και μυστήρια δάση. Τι περιμένει τον ήρωα μετά από μια μετακόμιση σε ένα χωριό στη μέση του πουθενά; Αν θέλεις να μάθεις, ξεκινά να διαβάζεις το βιβλίο.