Al-te rog nu te comporta asa cu mine. Am fost un prost. M-am folosit de tine!
E-asta zic si eu ! Eu ti-am oferit dragostea mea si tu! Esti la fel ca Alexander si Chad asa sunt toti baieti!
Spun si plec. Sunt super nervoasa ma duc in piscina. Primesc un mesaj de pe telefon e de pe youtube. Ne-a zis sa mai facem piese pentru ca suntem foarte bune. Eu ii scriu multumim! Dupa acea ma intorc in piscina . Fara sa vreau am inceput sa cant o piesa
(Imaginati-va cu o voce de fata)
Dupa ce termin ma intorc cu spatele si il vad pe Alex!
Al-te rog iarta-ma nu am gandit limpede!
E-aha !! Ma duc sa imi iau ceva de baut.
Ok mi-am luat un frappe . La un momendat simt cum sunt aruncata in apa. Evident simt ca ma sufoc!
Chad p.o.v
Sunt la piscina cand deodata ma lovesc de cineva si o arunc in apa. Sar in apa si o salvez.
Evie p.o.v
Simt ca am iesit la suprafata. Cand sa ma uit ce credeti era Chad. Nu pot sa cred ce noroc am eu mai trebuie sa dau de Alexander.
C-scuze! Esti bine Evie?
E-da sunt bine. Ma duc sa imi mai iau un frappe!
C-vin cu tine!
E-ok
Alex p.o.v
Ma duc sa vad ce face Evie . Cand ma duc o vad cu Chad. Ce ma? Nu pot sa cred. Frati-miu e cu fata de care imi place mie. Ma duc la ei
Al-hello frate!
C-hei fratioare! De cand nu ne-am mai vazut!
Al-da!
E-eu ma duc la Mal la Ben si la restul.
Evie p.o.v
Ce norocoasa pot fi Chad e frate cu Alex. Ce altceva mi se poate intampla . Numai mie. Cum sa nu . Ii vad pe Mal si pe Ben in piscina jucandu-se ca doi copii mici.
M-de ce esti suparata?
E-Aex mia papat tocolata.
Si incepem sa radem la care Ben
B-si mie Mal tarmalele.
Si incepem sa radem.Hello n-am mai postata deloc. Sorry! Ce credeti? Ce va face Evie pe cine va ierta pe Chad,Alex sau Alexander??