Hari Pertama Bersekolah Di Sekolah Baru..

42 3 0
                                    

-PROLOG-

Hi.. Nama aku Haera.. Dan hari ni aku dah start bersekolah di Geumdo High School, sekolah baru aku.. Aku berpindah atas sebab aku terpaksa ikut appa dan omma kerana bisnes diorang... Mereka sangat sibuk dgan kerja diorang... Dan bila dah start bersekolah di Geumdo High School tu.. Macam-macam terjadi dkat aku.. Padahal aku tak buat salah pun...

//skip//

-Di kelas 4Dynamic-

"Good morning class" ucap Miss Jihyo.. "Good morning Miss" jawab pelajar-pelajar didalam klas 4Dynamic.. "Sebelum kita memulakan kelas.. Saya nak mengumumkan bahawa ada pelajar baru yang akan pindah masok klas ini.. Hari ni.." kata Miss Jihyo.. Satu kelas dah mula kecoh.. "Mana Miss?? Namja ke yeoja??" kata salah seorang pelajar klas tu.. Tanpa menghiraukan kata² pelajar tadi.. Miss Jihyo pun menjemput ku masuk klas.. "Silakan masuk.. Dan perkenalkan diri kepada semua.." Kata Miss Jihyo.. "Annyeonghasaeyo.. Nama saya Lee Haera.. Panggil saya Haera.. Selamat berkenalan.." *bow* "Okay.. Sekarang awak boleh duduk disebelah Namjoon dekat belakang sana.." kata Miss Jihyo sambil menunjukkan tempat tersebut kepadaku. "Okay Miss" jawabku dan Aku pun mengambil langkah untuk menuju ke tempat duduk yg ditunjukkan oleh Miss Jihyo. Belum sempat aku sampai kat tempat duduk tersebut seorang pelajar bangun dan memberontak "Kenapa dia mesti duduk dekat sini pula Miss!? Saya tak nak dia duduk sini! Masih banyak tempat duduk lain. Duduk jelah dekat tempat lain. Knag menyemak je dekat sebelah aku je!" kata pelajar lelaki yang bernama Namjoon. "Namjoon! Awak siapa nak tinggikan suara terhadap saya ni! Untuk pengetahuan awak, saya adalah guru kelas ni! Jadi, sukahati saya lah nak suruh dia duduk dekat mana! Dah Haera pergi duduk dekat sebelah Namjoon sana." jawab Miss Jihyo dengan bengang. "Ye Miss" jawabku dan berjalan menuju ke tempat duduk tersebut dan terus menumpukan perhatian kepada Miss Jihyo yang sedang mengajar didepan.

Tak sampai beberapa minit aku duduk, Namjoon tendang kerusi aku sampai aku terjatuh

Why You Hate Me?Where stories live. Discover now