Güneş ten
Allah allah mal bu çocuk sen kime diyon oğlum he soruyorum sana kime neyse ayağını denk almazsa aldırmasını biliriz. Neyse Ardamla arka sıraya geçip oturduk dersin başlamasına 7 dk vardı. (7dk sonra)
Hoca girdi derse uff iki saat kendini tanıt aha açtım som Ağzımı "Yeni gelen çocuklar kendinizi tanıtın" "Ben Arda Korkmaz"
"Ben Kumsal Saat" "Emre Tan" "Su Güler "Umut Öz" sıra bende şimdi hepsi şok olacak
"Güneş Şafak" diyip oturdum.
Evet tam da dediğim gibi oldu. E okulun sahibinin kızıyım. Neyse bu arada ders çalışmam ama her yıl teşekkürle geçerim.
*********Şu anda nerde miyiz? Bizim depoda hem adam dövcez yani dövcem sonra da bizimkilerle boks çalışıcaz. Neyse şu salak bize silah satıp sonra da dolandıran adamı bir benzetim. "Verin Lan eldivenleri" eldivenleri mi alıp taktım adamı komaya sokabilecek 5 yumruk 3 tekmeyle yere serdim. Hahahahah bize bulaşmaması gerektiğini anlamıştır." Eğer birdaha böyle bir bokluk yaparsan bu YAPTIĞIMLA kalmam ağzına sıçarım tm mı "dedim ve bizim depodaki spor odasına ilerledim.
Ve çok pis kum torbasına vurup canım çıkana kadar çalıştım.************
Hemen kendimi odama attım uff yarın okul var aaaa yarın salı ve yarış var yess be sadece sevindiğim güzel haber bu neyse artık uyumam gerek iyi geceler bana."Allah senin belanı versin SAAAATTTTTT yeter lan kulağımı siktin mal" diyip kalktım yataktan üstüme de bunları giyindim çünkü bugün yarış var.
Neyse indim aşağıya kimse yok bende okulda kahvaltı yaparım.Motorunun anahtarını ve çantamı alıp çıktım. Yine yarış motoruma binip sürdüm okula. Giderken kırmızı ışıkta benimki gibi amaa benimki daha iyi bir yarış motoru geldi. Lan bu dünki mal hemen onu geçmek için gazı 240 a çıkardım. Ve sürdüm okula . Geldim dirift çekerek girdim hemen ardından da mal çocuk.
Kaskımi çıkarttım ve çocuğa dönüp "biraz hız yapsan bir bok olmaz" diyip göz kırptım çocuksa yanıma gelip bileğimi tuttu bakalım napcak. Etrafıma göz gezdirdim herkesin buraya baktığını ve Arda nin buraya geldiğini ve birazdan çocuğa saldırcağını gördüm. Ve mal çocuğun tutmayan elimle işaretimizi yaptım 👌 yani bu bende demekti. Şimdi gelelim fasulyenin faydalarını çocuk bana bakıp." Sen bir kızsın diye basmadım gaza yoksa 2 dk da okuldayım" dedi haspam lan bu mallar da hep kız kız kız
Bende "lan salak çocuk hep biz kızların arkasına mi saklancalsiniz. Hepimiz eşitiz bu 1 tamam diyelim ben bir kızım diye hız yapmadın o zaman bugün ...... arsada motor yarışı var hadi bakalım erkek kız ayrımı yapmadan yarışalım buda 2" dedim ve bileğimi tutan elini ters çevirdim çocuk bana bakıp "sen o yarışları nereden biliyorsun bu 1 yarışa katılıyorum bu da 2 "dedi mal benden baska motor delisi yok bu dünyaa da "çünkü ben bir motor ve araba delisi bir kızım ."çocuk bana şaşkın şaşkın bakarken Arda gelip elimi tutup beni arkasına alıp çocuğa yumruk attı.ve " Eğer bir daha bu kıza dokunursan seni öldürürüm"
dedi
Çocuksa mal mal bakıyordu Arda beni çekmeye başlayınca dikkatim dağıldı. Ayyy hadi bakalım nolcak belki omu kazanacak
" salak tabiki sen . Sen kimlerle yarış yapıp kimleri yendin . Bu bal gibi yakışıklı ultra taş ve meteor çocuğu mu yenemicen"
Dedi mal için sesim.Arkadaşlar inşallah beğenirsiniz.♡♡♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dikkat MAFYA Çıkabilir
Novela JuvenilEvet bazen korktular evet bazen güldüler evet bazen ağladılar evet bazen mutlu oldular bazen heyecanlandılar bazen anırdılar ama hepsini birlikte yaptılar ve bu kitapta bunu anlatıyor...