Haiiii readers kesayangan semua...Yang author nak share hari ni bukan Fakta tapi cerita...Cerita kisah benar and author rasa cerita ni amat gentlemen and yaa saja nak share sbb rasa this is a great story to share with all.
Sumber dari @Wowfaktakpop
-TransletedSeorang wanita yang sedang menaiki bas mengalami menstruation yang tidak ketentuan oleh itu wanita tersebut mesti berhati-hati.
.
.
Malangnya,wanita tersebut memakai mini skirt kerana wanita baru sahaja selesai photoshoot.Wanita tersebut mula panik kerana darah haidnya telah terkena tempat duduknya di bas.
.
.
Wanita tersebut mula berfikir bagaimana cara dia untuk keluar dari bas itu nanti kerana mungkin akan menjadi tumpuan ramai.Namun bantuan datang secara tidak disangka kerana seorang jejaka yang duduk disebelahnya melihat dengan jelas kelakuan dan darah haid wanita tersebut yang terkena tempat duduknya.
.
.
Tanpa berfikir panjang lelaki tersebut menumpahkan susu strawberrynya ke atas skirt wanita tersebut dan mengatakan dengan kuat "Maaf,saya tertumpahkan susu strawberry saya atas skirt awak,nah pakai jaket saya untuk menutupinya"
.
.
Perkataan yang keluar dari mulut lelaki tersebut menjadi tumpuan para penumpang.Malah lelaki tersebut juga membalut jaketnya pada wanita tersebut membuatkan hati wanita tersebut tersentuh.Sayangnya,wanita tersebut tidak sempat berterima kasih kepada lelaki tersebut kerana lelaki tersebut telah sampai ke tempat tujuannya dan sudah turun dari bas.
.
.
Selepas daripada peristiwa tersebut wanita itu tidak berttmu lelaki yang telah membantunya.Wanita tersebut mula mengongsikan cerita tersebut di akaun Facebooknya lalu ceritanya mula menular dan ramai netizen membantu untuk mencari lelaki tersebut.
.
.
Setelah itu,indentiti lelaki tersebut telah ditemui.Lelaki tersebut bernama Kang Sung Hyun.Wanita itu mula mengajak lelaki itu untuk bertemu dan makan bersama sambil menawarkan jaket baru.Namun,Kang Sung Hyun tidak mahu wanita itu menggantikan jaket tetapi cukup sahaja dengan menggantikan susu strawberrynya.
.
Okey ni je ceritanya tapi tak tahu kenapa bila author baca cerita ni I just like this man is really professional and he is not like another guy that just laughs and tease a girl when they're "Bocor" and i'm so touched.
Okey that's all.Bye
KAMU SEDANG MEMBACA
Fakta Harian Kpopers
Random✔️90% Fakta yang betul2 berlaku ✔️kebanyakkan fakta dari author sendiri ✔️Fakta kpopers malayasia ✔️Fakta fangirl dan fanboy ✔️koleksi ayat2 deep untuk haters ✔️Hidup fandom dan multifandom ✔️Angan2 mat jenin kpopers ✔️hidup harian kpopers