Fakta #77

82 7 3
                                    

Serious talk...Kepada kpopers yg pernah alami perkara macam aku...Okey dulu aku tak minat kumpulan Seventeen memang series xminat and blh dikatakan thp haters jgk lah sebab aku Jeonghan rambut panjang and aku x minat org laki rambut panjang.Tapi bila kat MAMA tahun lepas huh merecik pandai diorang pikat aku...Sekarang ni memang aku stan gile Seventeen..Next,ni psl WannaOne ni pun grp aku x minat jgk sebab aku ni peminat Samuel bila dpt tahu yg Samuel x dpt top11 aku jd geram and aku jd xnak minat WannaOne tapi sekali aku dengar lagu diorang yg Beautiful tu fuh aku dah tertakap cibtan pulak ngan diorang lagi2 tengok gelagat dorang dlm variety Show memang buat aku meroyan weh berfangirl.Ni pasal SF9 ngan Pentagon.SF9 ni aku x minat sebab and aku cakap aku xkan minat grp ni tanpa alasan Hahahahahaha tapi sekali bila aku terdengar lagu O sole Mio ni gilerr beb dorang berjaya tarik aku minat dorang sekarang aku dlm proses nak kenal dorang and bias aku setakat ni Rowon and Dawon...Hal Pentagon pulak ...Aku marah sebab aku kata kenapa Cube nk debutkan dorang awl sangat...Sebab aku ni peminat Btob..Aku rasa macam x adil utk Btob..Alasan x munasabah langsung....HAHAHAHAHA TAPI WEH YOUTUBE NI SENGAJA NAK MENGUJI AKU..Youtube hantar notification Lagu RUNAWAY...And then aku bukak lah lagu dan aku antara org terawal yg tengok MV dorang *bangga kejap* and part fav aku bila Hui menjerit Runaway tu fuh meremang bulu roma..So sekarang ni aku  dalam proses mengenali dorang and Bias aku setakat ni xde lagi.

Moral atau Fakta dari citer aku  ni kita jangan benci @ taksuka pada sesuatu tu sebab last2 kita jugak yang aku tangkap cintan ngan sesuatu tu..And aku nak tanya ada tak readers aku yang mengalami pengalaman macam aku?

#%#^* Aku kecewa sikit sbb makin lama readers and vote aku makin berkurang..☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️

Fakta Harian KpopersTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang