3. Ik hou van jou mama

48 0 0
                                    

Na school werden we opgehaald, onderweg naar huis gingen we langs Mcdonald's omdat we niet echt zin hadden in avondeten, Me pleegmoeder vroeg hoe het ging op school kiyomi reageerde gelijk ''Vreselijk er kwam een heel lomp meisje vragen of we tweeling waren en wie onze echte moeder was blablabla' het bleef even stil, Onze pleegmoeder wilt nooit zeggen waar of wie onze moeder is ze vind het ''moeilijk'' maar ik vind het gewoon niet eerlijk ik wil 't weten en ik kom erachter ook.

We kwamen thuis aan, maar ik werd gebeld door een onbekende nummer..

— Telefoongesprek —

Kiyana: Uh, hallo?
Onbekend: Jij bent kiyomi toch
Kiyana: Uhm nee ik ben Kiyana
Onbekend: Die ene met die dikke billen
Kiyana: niet interessant spelen, en wie is dit
Onbekend: Doet er niet aan toe, maar je kent me wel
Kiyana: Ik ken je niet maar zalwel
Onbekend: Je zit met je tweelingzus bij mij op school
Kiyana: Oke?
Onbekend: En ik had gehoord dat jullie geen moeder hebben is dat zo?
Kiyana: ik heb wel een moeder een maar op dit moment heb ik een pleegmoeder, maar je vraagt weer teveel ik ga gelijk ophangen gekkigheid van je.

Me pleegmoeder vroeg gelijk wie het was ik zei ik weet niet, ze keek me strak aan ik zei ik weet het niehiett, Kiyomi zei het is zeker je ''vriendje'' ik gaf geen antwoord en liep naar boven en zat in me kamer, en pakte me dagboek

''Lieve dagboek,
Vandaag was het een rare dag, echt een rare dag maar me zus en ik zijn bijna jarig en ik heb natuurlijk een wens maar die komt zeker niet uit, het is niet dat ik niet blij ben met me pleegmoeder, maar het liefst ben ik met me eigen moeder, Kiyomi wilt niks weten over onze echte moeder omdat ze namelijk denkt dat ze ons in de steek liet, maar ik denk het niet, maar het is een moeilijke tijd en ik voel dat er iets niet goedgaat maar ik ga daar niet vanuit, x Kiyana ''

Kiyana lag op bed en keek uit het raam, en keek naar de sterren, als m'n moeder me kon horen of zien, zou ik zeggen ''Ik hou van jou mama''
Kiyomi kwam binnen, en vroeg of alles goed ging, ik storte in Kyomi hield me vast en zei dat alles goed kwam, Kiyomi laat me niet alleen alsjeblieft zonder jou kan ik 't niet aan, ik kan niet meer sterk blijven het is teveel, Kyomi zei Laten we samen sterk zijn ik weet dat je het kan, als ik 't kon zou ik pijn overnemen zodat ik sterk voor je kan blijven maar nu moeten we het samen doen, i got you.

K&K forever Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu