capitolul 4-moartea

5 0 0
                                    

Ma trezesc a doua zi de dimineata si ma îndrept spre bucătărie. Nu o gasesc pe mama nicăieri. Ma-m gândit ca este la serviciu, asa ca îmi continui micul dejun, dar un telefon neasteptat îmi strica toată foamea.
-Alo! Aici Alice!
-Buna dimineata! Sunt ofițerul Andrei Ovidiu de la secția de poliție nr. 4 Constanta. Va sun în legătură cu mama dumneavoastră.
-Mama? A pățit ceva? Ce s-a intamplat?
-Din pacate, aceasta a decedat în urma unui accident de masina. Îmi pare rău! Condoleante!

În clipa urmatoare am scăpat telefonul din mana si am inceput sa plang. Nu pot sa cred! Ambii părinți, mortii?  Tata acum 2 ani si mama acum. Nu pot sa cred asa ceva! La scurt timp am contactat o mătusa din partea mamei pentru a fii tutorele meu pana la 18 ani. Aceasta a fost de acord.
*după înmormântare*
Ma simt trista, fara viața, fara suflet, fara inimă. Ziua în care ma-m uscat de plâns. Am rămas fara lacrimi.

Oricum, peste o lună am trecut peste. Eu tot la Constanța stăteam.

Dragă cititorii! Mentionez faptul ca nu am vrut sa jignesc pe absolut nimeni prin acest capitol. Stiu ca unii dintre voi ati trecut prin ce trece personajul. Eu chiar nu am avut intenția de a va supăra. Multumesc de întelegere!
Lectură plăcută. 💋❤🔥

Teoretic Ma Adori💋. Practic Ma Iubesti❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum