Ilk olarak merhaba ikinci olarak again hello
Simdi ben cuma gunu Fadime isimli havalanina dogru yola ciktim-yaldaykende bu ya mesaj attim cevap vermedi-.
Fadime havalani yeni bi havalanin oyle boyle guzel yani -ne dedim ben de bilmiyorum yani guzel demwk istedim buyuk olasilikla- .
Bavullari verdik bileti aldik falan daha 1 saat var uçağın kalkmasina.
Ben yanimda Ebeveyen denen sahislardan var.
Ben beklerken en az 2 litre su ictim bi en az 12 kere de WC ye gittim yani resmen hastanede yapilan idrar yolu temizliginden yaptim -Napiyim canim sıkıldi otururken ebeven denenlerde hic mi hic cekilmio-.
Ucaga bindim ucak kalcakken bi kari geldi yavrum dedi al dedi telefonunu dedi gerisini hatirlamiom -ayip olur cocuklar var ya ondan.
Bu arada bu ucakta telefonlarinizi ucak kalktikatan sonra anca ucus modjnunda kullanin diyolar.Bide kalkarken inerken kapatin diyolar onlarkn hepsi insana givem duygusu asilamak ocin hani ucakta korkmasinlar diye yani yoksa yok pilotun konusmasi kesilio onun konusmasiyla karisio iste ucak duser ucak bozulur hepsi yalan cunku uçağın kullandigi sinyallerle telefonunkiler arasinda bi uzay kadar fark var . Anca aşırı manyetik alan yaratan bi telefonun olur-ki oyle bi mıknatis bile yok- O zaman ucagin ocindeki sistemler hasar gorur tamam bu kadar fen. yeter hatta fazal bile gereksizde konumuzlada alakasiz
neden yazdigimi bilmiom .
Neyse uçuş 1 saat sirdu ben bi film indirmistjm The Human Race diye ki asiri sapik ve sasacmaçma bi filmmiş .
Onu izledim filmde olan buyun olay insanlar kayboluyo ve basal bir dunya taerzi biyer var havada duyulan bir ses var insanlar olunce iste 34 falan diyor. Cimenlere basarsan olursun onu yaparsan olursun diyip duruyor .
Filmde insanlar boyle garip bir pistte kouyorlar birbirlerini olduruyorlar olulerle sevisiyorlar falan acayip igrenc ve sıkıcı bir film -demin ayip diyodum simdi sevisiyorlar diyom bu hikaye +18 yazcam -.
yanimdakiler da ucakta goz ucuyla beni ziliyo artik saoiklar midir nedirler.
neyse ucak indi ve
BU BÖLÜMDE BIRADA BİTTİ. :D
Lütfen Votelayin tesekkur ederim. :))))