Insanlarin once kendine bakmasi gerekir baskasinda kusur aramadan once.

63 2 0
                                    

Merhaba yine ben sonunda geldim normalde size burada seyahata maceralarimi anlatacaktim gecen hafta sonu istanbula gittim onunla ilgili seyleri falan ama cok onemli meselelerden dolayi buna biraz ara veriyorum .

Neyse size anlatacagim yasanmis bir olaydir

Benim cok kolay sinirlenen atarlanan ve cok kolay iftira atabilen bir arkadasimm var.

-Sozde en iyi arkadasim-

Biz bu -benim en iyi arkadasim sandigim kisi- ve okuldan falan 6-7 kisi daha agoraya gittik sinemaya girdik falan filan en son 3-4 kisi kaldik bi arkasasim gidecekti o zaman da bi dukkandaydik.

Bu dedigim kisi dukkana boyle atarli atarli girdi artik ne olduysa ya da aklinda ne kurguladiysa .

Bu nun arkasindan da geri kalanlar girdi . iste bizden biri ayrilip bu nun yanina gitti .

Bizde geri kalan 2 kisi dolasioz en son benim yanimdaki gitcem dedi ben de-bu ve diger kisilerin yanina gittim bu bisi olmadigi halde boyle bi atarli hic takmio bile beni.

Ee ben de sinirlendim hep o sinirlenio nedensiz atarlanio bi kerede ben atarlaniyim deme yani ben de cekip gittim ayrilan arkadasla donuoduk.

Bide kendisinin soyleyisine gore ben onun otobuse bindiricisiymisim oyle diyo kendisi yani o kadar onemliyim onun icin otobus biletiyim yani binevi onun icin .

Bu beni arayip durmus falan ben sadec 1 ker duydum onda da kapttim ondan sonra kac kere aradim diyo ki ben sadece-bi kere aradigini duydum onda da kapattim baska da duymadim iste kac saat beklemisler orda ben onlari .

Bide yani bunu erkek gibi karsima cikipta boyle boyle oldu falan da demio pazartesi okula gelince yok bisi diyip duruyo yani kendi bilir.

Ben ona arkasasim diye deger veriom o beni takmio bile .

Kendi bilir barismak osterse kendi gelir soyler.

Tamam benim yaptigim yanlisti belki ama o bunu surekli yapio yani ben ona o ladar katlandim oysa ben bu ya 1 kere yaptim boyle bisi o hemen arkadasim degilsin takmio falan .

Yani bu kadar degersizsem senin icin benim icin hava hos katrilyonlarca insan var dunya da ben turkiyede arkadas bulamadim almanyadaki yada amerika daki arkadaslarimla gorusurum yani .

Yani ozet olarak gecersem :

Senin icin bu-kadar degerliysen benim umrumda degilsin secimini yap.

-Turkce anlamiosan-

If Are you saying "I don't care you" ,Ok me too .

Ben dans yerine Istanbula gitmeye karar verirsem.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin