El:-Eu sunt un vrajitor!
Eu:-😂!Iti bati joc de mine?!Cine dracu te va crede?
El:-Te teletransportarás a un mundo lleno de peligros y vampiros.Serás el esclavo del rey!
Dupa ce-a zis aceste incantatii,ma teleportat intr-o alta lume.Eram pe un camp,se pare ca Fluffy este foarte agitat,nu stiu ce are!Fluffy devine din ce in ce mai agitat!De ce?!Vad un baiat,foarte dragut in fata meaPurta haine de epoca trecuta!Iar eu purtam o bluza umpic decoltata si pantaloni scurti.
Eu:-Cine e acolo?
Fara sa-mi dau seama intr-o secunda era langa mine!Dar cum?!Acum 1 secunda era pe cealalta parte a campului.
Eu:-Tu cine esti?!
El:-Eu sunt Matteo!Stapanul tau!
Eu:-Ce stapan?!Tu esti constient in acest moment?!
Matteo:-Nu tipa la mine sau te voi lovii!
Eu:-Cum?!Tu nu ai dreptul sa ma lovesti!Nici macar nu ma cunosti si nici eu nu te cunosc!
Matteo:-Eu ti-am spus cine sunt!Eu sunt stapanul tau si tu sclava
Ce spune prostul asta?!Daca el crede ca eu sunt sclava lui atunci se inseala amarnic.Dintr-o data ma ia de mana,si ma duce la un castel mare!
Matteo:-De-acum inainte asta este casa ta sau iadul tau!Poti sa-i spui oricum,si casa si iad sunt corecte
Eu:-De ce sa-i spun iad?
Matteo:-Pentru ca aici vei fi chinuita!
Eu:-Ce prost,tampit,nebun m-ar chinuii?!
In acel moment am primit prima palma din viata mea
Matteo:-Eu sunt acel prost,tampit si nebun!Si daca nu ma vei asculta vei primii o pedeapsa!
Eu:-Am inteles Matteo!
Matteo:-Niciodata sa nu-mi mai spui pe nume!Imi vei spune stapane!
Eu:-Am inteles stapane!Gata si capitolul 2!Sper ca va place cartea!
CITEȘTI
Everything For You!
VampireAceasta este continuarea cartii IUBITA DE UN MONSTRU.Anastasia este o fata de 16 ani,parintii ei au murit cand ea s-a nascut.Mai multe informatii gasiti in carte.