Imi pare rau stapane!

1.7K 84 0
                                    

Ana.pov
Au trecut 2 saptamani,de-atunci n-am mai vorbit cu Matteo.Il vad in fiecare zi la masa dar nu vorbesc cu el.
Matteo.pov
N-am mai vorbit cu Ana de 2 saptamani!Simt ca innebunesc!Ea nu-si da seama dar eu sunt mereu langa ea,ma ascund ca ea sa nu ma vada.De 2 saptamani fac investigatii,vreau sa stiu daca Ana chiar este printesa vampirilor.Este ora mesei,ma duc jos sa mananc.Dupa ce cobor jos o vad pe Ana la masa.
Eu:-Ana,incepe sa mananci.
Ana:-Imi pare rau stapane!Dar nu pot manca fara dumneavoastra.
Eu:-Atunci asteapta,vin si eu imediat
Ana:-Am inteles stapane!
Innebunesc cand o aud pe Ana spunandu-mi stapane!I-am spus de 100 de ori sa nu-mi mai spuna asa dar ea nu ma asculta,ea mereu imi spune ca eu sunt stapanul si ea sclava! Dupa ce ma pun la masa sa mananc incepe si ea sa manance
Eu:-Dupa ce mananci sa vii la mine in camera
Ana:-Am inteles stapane!
Eu:-Ana,nu-mi mai spune stapane!
Ana:-Asta a fost o porunca sau o rugaminte?
Eu:-Asta a fost o rugaminte
Ana:-Imi pare rau stapane dar nu va pot spune altfel,dumneavoastra sunteti stapan si eu sclava.
Eu:-Am inteles Ana!Acelasi raspuns de 2 saptamani!Hai in camera mea!
Ana:-Am inteles stapane!
Ana.pov
Nici mie nu-mi place sa-i spun stapane dar vreau sa-l vad cum sufera.In fine,urc scarile catre camera lui,ma i-a in brate si ma saruta,ce dor mi-a fost de buzele lui!Si normal ca-i raspund la sarut.
Eu:-Sper ca va placut stapane!
I-am spus-o!
Matteo:-Stai!Tu ai vrut sa ma saruti sau nu?
Eu:-Stapane,eu v-am raspuns la sarut deoarece dumneavoastra ati vrut asta.
Matteo:-Iesi din camera!Azi toata ziua vei sta in camera ta!
Eu:-Am inteles,stapane!

Stiu,am spus ca maine voi posta alt capitol dar m-am plictisit si am scris azi alt capitol,sper ca va place!

Everything For You!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum