Глава#1

13 0 0
                                    

Здравейте аз съм Клара. На 17 съм. Родена съм в Ню Йорк, но живея в Лондон. Имам сестра на 5 години.
Като малка нямах много приятелки, защото играх само с момчетата. Ще ви кажа една тайна, но си остава между нас ,никога съм нямала гадже. Тази година осъзнах,че харесвам едно момче от класа на име Дейвид.Започнахме малко да се опознаваме.Излизахме заедно и накрая станахме гаджета,но какво се оказа.Използвал ме е само за да си върне бившата му приятелка и от тук нататък станах друга.Винаги закъснявах за часове ама то има ли изобщо смисъл да ходя.Тъпата даскалица всеки път ми пише отсъствие или закъснение.Хах ще ви призная нещо лятната ваканция и една книга не прочетох,но пред даскалката съм прочела всичко.
Целия клас ме обсъждаше колко съм била тъпа как са искали да ме блъсне кола и всякакви простотий, но един ден вече ме настъпиха по опашката.
Вивиян говореше с Кандис и и каза:
-Оф тая Клара......
-И мен супер много ме дразния тая смотанячка...
Аз случайно ги дочух:
-Давайте милички обиждайте ме само да не започна аз.
-Хах и кво ще ни направиш пикло(каза Вивиян)
-Айде да внимаваш с думичките щото да не ти затворя тъпата уста.
-Миличка завиждаш ли(каза Вивиян)
-Миличка за кое да ти завиждам, че си тъпа ку**а ли?
-Кво каза?
-Значи имаш и нужда от слухов апарат.

В следващата глава ще разберете какво ще се случи.

Bad GirlDonde viven las historias. Descúbrelo ahora