3 Sene Sonra
"Hey Yoongi! Kalk artık şuradan, evi toplamaya çalışıyorum. Nereye gitsem orada seni uyurken buluyorum."
"Ya ya Kum Ja, bi 5 dakika daha."
Konuşmama kalmadan Hoseok Yoongi'nin kafasına yastık fırlatmıştı.
(Yüce Sope aşkına)
"Yah seni aptal! Biz burda neyiz, köle mi? Jin orda mutfakta, Namjoon bahçede, Kum Ja burada yerleri süpürüyo ben toz alıyorum. Peki sen? Sadece yatıyorsun. Cidden kalk artık."
"Aish lanet olsun tamam. Sanki ben evleneceğim!"
"Aptal saptal konuşma Yoongi. Jin'le Kum Ja evlencek olabilir ama sende onların arkadaşlarısın, yardım etmek senin görevin. Hadi şimdi kalk ve Namjoon'un yanına git."
"Tamam."
Yoongi ayaklarını yere sürte sürte bahçeye doğru yol aldı.Yoongi'den
"Aish lanet olsun ben sizin aşk masallarınızı görmek zorunda mıyım cidden? Lee Yoon Hee, azıcık müsaade edersen önüme dönmek ve Namjoon'a yardım etmek istiyorum."
"Ah şey ben, özür dilerim Yoongi-sshi, kusura bakma."
"Her neyse. Bundan sonra bu işlerinizi evinizde yapın Namjoon."
"Yah, diyene bak. Ulu ortada- Aish boşversene. Al şu hortumuda bahçeyi sula, işe yara."Jin'den
"Hayatım bakar mısın?"
"Efendiim."
"Ben bu yemekleri yaparken çok bulaşık çıkıyo, birisinin bana burda yardımcı olması gerek. Hanginizin işi bitti?"
"Bizim henüz bitmedi. Lee Yoon Hee'ye sormalıyım sevgilim, bi dakika."
Kum Ja'nın bahçeye çıktığına emin olduktan sonra Hoseok'a seslendim.
"Hey, Hoseok!"
"Efendim Jin?"
"Ayarladınız mı?"
"Evet, o iş tamam."
"Okeyy! O zaman akşama parti var desene."
"Öylee."[AKŞAM]
"Çocuklar hadi bahçeye."
"Neden, ne alaka Jin?"
"O koltuğundan sabahtan beri kalksaydın, sofranın bahçede olduğunu bilirdin Yoongi."
"Ha, tamam."
"Ya işte. Her neyse, hadi. Lee Yoon Hee, Namjoon, Hoseok, Kum Ja, Yoongi. Çabuk olun amaa."
"Aigoo. Benim biricik sevgilim aç mıymış?"
"Ehm, evet."Herkes bahçeye geçtiğinde masaya oturduk ve olması gereken şeyi bekledim.
Havai fişekler patladığında, cebimdeki yüzüğü çıkarttım ve Kum Ja'nın önünde diz çökerek yüzüğü parmağına geçirdim.
"Şey, bu biraz farklı oldu. Normalde asıl evlilik teklifini şuanda etmem gerekti ama ilk teklifim biraz garip olmuştu."
Güldü, güldüm.. Onun her gülüşünde tekrar yeşerdim, tekrar yaşadım.
"Benimle evlenir misin Kum Ja?"
"Tabiki, seninle evlenirim."
Sarıldığımızda hala havai fişekler parlıyordu. İçeriye beklenen kişilerde geldiğinde, ortam daha da neşelenmişti.
Kum Ja'nın anne babası, Jungkook, Jimin ve Taehyung.2-3 Ay Sonra
"Sevgilim, uyanmayı düşünüyor musun? Yani bilirsin, düğün gününe geç kalmak istemem. Sende istemezsin öyle değil mi?"
"EYVAH! DÜĞÜN! YAH SEOK JİN! BENİ NE ZAMAN UYANDIRMAYI DÜŞÜNÜYORDUN?"
"Kum Ja ben şuan naptım? Seni uyandırmadım mı?"
"Aish her neyse. Hadi neyse. Benim Lee Yoon Hee'yle buluşmam gerek. Seni seviyorum sevgilim. Çocuklar eve gelicekler öyle değil mi?"
"Evet."
"Tamamdır, seni seviyorum."
"Görüşürüz."[Düğün Saati]
Çocuklarla hepimiz takım elbiselerimizi giyince arabaya bindik ve Kum Ja'ların yanına gitmek için yola çıktık.
Kum Ja'nın olduğu odanın kapısına geldiğimde derin bi nefes aldım ve elimi kapının kulbuna yerleştirdim.
Kapının kulbunu yavaşca indirdim ve başım yerde içeriye girdim.
Başımı kaldırıp odayı gözlerimle bi süre süzdükten sonra görmek istediğim manzara karşımdaydı."Kum Ja.. Sen, sen mükemmel olmuşsun. Yani, her zaman öylesin ama.. Bugün çok farklısın.."
Kum Ja ellerimi tuttu ve yüzünü yüzüme yaklaştırarak, nefesini yüzümde hissetmeme neden oldu.
"İyi ki sana sahibim Jin, iyi ki beni sevmekten bi an bile vazgeçmedin. Şuan belki burada bu durumda olmazdık. Seni seviyorum sevgilim.. "
" Bende seni seviyorum sevgilim.."
Bizim hikayemiz burda böyle bitmedi. Bizim hikayemiz sonsuz.Final yaptım çünkü sıkılmıştım bi yerden sonrası gelmiyodu artık. Bundan sonra ki hikayem Rap Monster'la olucak ama sonrası Allah Kerim. Hikayeye ne zaman başlarım onu bile bilmiyorum gerçi. Sınavlar falan fistan ayh.
YOU ARE READING
¦KSJ¦✔️Our Story Is Infinite ¦Tamamlandı¦
Short StoryTek kelime etmeden, yanıbaşında seni korursam fark edersin sanmıştım. Ama yaptığım sadece aptallıkmış..