hmm... buna sunt Para:-) si acum imi citesti povestea... sper sa iti placa:
Buna... sunt eu, Marry o fata de 13 ani careia ii place sa asculte muzica... sa se joace:-) si sa se plimbe..... foarte mult prin parc...
Despre insusirile mele fizice pot spune ca sunt inalta, am ochii albastrii si parul blond....iar insusirile mele psihice sunt.... cum sunt ele asa ca nu ti le spun acum.. te las pe tine sa le afli pe parcursul povestii mele...
Totul a inceput acum13 ani...era o zi de luni ,desigur plina cu soare, in care eu am zarit prima data chipul scumpei mele mame iar apoi al dragii mele familii si m-am bucurat apoi de creeatia lui Dumnezeu....Am avut o copilarie foarte frumoasa pana la varsta de 4 ani, cand bunica mea iubita s-a stins.... .:( Timp de 3 ani am avut doar cosmaruri.... nu mai ieseam la joaca si de atunci am inceput sa fiu putin mai rautacioasa... La varsta de 7 ani, cand am calcat pentru prima data pragul scolii mele, am cunoscut colegii foarte de treaba.
Poate ca vei rade de mine in acest moment dar..vreau sa iti spun ca am un singur prieten...un ursulet de plus, care bunica mea mi la daruit cand am implinit 3 ani...Il cheama Biby(asa ii spuneam eu bunicii mele)
Biby este un ursulet ce imi stie toate secretele,care ma cunoaste foarte bine si care imi este mereu alaturi
Azi dimineata mama mi-a vorbit despre adolescenta, mi-a explicat ca trebuie sa fiu mai atenta si mai rsponsabila.... mie nu mi-a placut acest cuvant... "adolescenta"
-Eu vreau sa raman copil, pot fi responsabila si atenta fara sa fiu adolescenta
- Nu Merry.. trebuie sa accepti realitatea, adolescentii sunt mai de treaba decat copii.imi spuse mama
-Dar, mama, adolescentii sunt urati,au cosuri, miros urat si cel mai rau,se INDRAGOSTESC!!!!!
- Si ce?? sa fii indragostit e ceva frumos...
-Ei, eu nu cred asta.. si nici adolescenta nu ma fac, raman copil
- Ei, acum te las sa te acomodezi ca acest gand, si apropo Biby e la mine.imi spuse mama iesind din camera
Nu pot sa inteleg, dece nu pot ramane copil???? De ce trebuie si eu sa fiu mare????? Cred ca peste trei ani voi fi pregatita sa devin adolescenta...
Pana aici povestea este reala, adica este povestea mea:* De acum incolo este vorba de alta poveate inventata de mine:
Au trecut multi ani de atunci, in sfarsit am inteles ce inseamna adolescenta, pentru ca m-am indragostit... visez in fiecare zi si am 15ani:) adolescenta este o etapa frumoasa (acum o inteleg pe mama) ce este rau la adolescenta este ca visez prea mult si nu mai esti atent la ore:)
Si baiatul de care m-am indragostit este frumos, cu ochii verzi si par saten, il cheama Andy.
Adolescenta o fii ea frumoasa,dar cea mai frumoasa ramane copilaria deoarece poti visa limpede si frumos:)
Viseaza cat mai poti!!!!!
Atat pentru acum, sper ca va placut povestea mea:*
CITEȘTI
Viseza cat mai poti
Aventuraeste o carte despre viata unei fete,Marry, ce nu doreste sa accepte ideea de adolescent... vrand sa ramana un copil