Gece gece nereden esti bilmiyorum ama kendimi bir anda Elbar'ında dramı da olabilir yani derken buldum :)Umarım beğenirsiniz , yorumlarınızı bekliyorum.
3 yıl önce
"Barışşş!Hadi hayatım Defne'yi de al gel.Biz oğlumla size padişah sofrası hazırladık ama sizin geleceğiniz yok."Elçin sağ koluyla sıkıca kavradığı oğlunun tombul yanağına ıslak bir öpücük kondurdu , istemsizce gülümsedi ,
"Öyle değil mi ama paşam ?"
Ömer'in dudakları , hece bile olamayacak manasız uğultuların içinde ara sıra kıvrıldı.Minik ellerini annesinin parmaklarına doladığında Elçin onu bebek sandalyesine yerleştirebilmişti.Yakasına oğlunun çufçuflu önlüğünü geçirdi ve hemen yanındaki iskemleye kuruldu.
Kendi tabağını bir kenara itip , mama kasesini aldı.Ek gıdaya başlayalı henüz iki hafta olmasına rağmen Ömer tam bir yoğurt tutkunu olduğunu delicesine belli ediyordu.Elçin tam yoğurt dolu kaşığı oğluna doğru uzatacaktı ki Barış ve kucağındaki sıkıca kavradığı minik kızı Defne buna engel olmuştu.
Mutluluğun resmine baktığını hissediyordu , gururla gülümsedi.Bu tablonun sahibi oydu , o çizmiş , o boyamıştı , keyfini de çıkaracaktı elbet.Yüzündeki gururlu tebessümle göz göze gelen Barış'ın koyu göz bebekleri de parladı ansızın.İkisi de nasıl olduğunu bilmiyorlardı , ama ikisi de hala birbirlerine deli gibi aşıktı.
Barış , önce kızını , ikizinin yanındaki sandalyeye yerleştirdi.Bu sırada Elçin'e göz kırpmayı da unutmamıştı.Oğlunu yemek yemeye hazır hale getirdiğinde karısının boynuna sıcak ve masum bir öpücük kondurdu.Elçin'in soğuk bedeni , çölde yanıp tutuşan bir beden oluverdi ,
"Bu ne güzellik sevgilim.Ömer de ben de gözlerimizi senin üzerinden alamıyoruz."
Elçin kıkırdayarak kaşığı babası geldiğinden beri annesinin elinde öylece kalmış kaşığı midesine indirmek için çırpınan ve mızmızlanan Ömer'e doğru uzattı.
"Bence Ömer bana değil mamasına bakıyor , ayrıca Defne'nin gözlerini görmüyor musun senin üzerinden ayrılmamaya ant içmiş sanki."Elçin gülümseyerek Ömer'e bir kaşık daha yoğurt verdi.Ardından devam etti ,
"İstersen kızımıza de yedir Barış'cığım."
"He , evet şey ben dalmışım.Özür dilerim babacığım."
Barış baba olduktan sonra hem daha mutlu hem de daha sevimli bir adam oluvermişti.Elçin , Barış'ın bu hallerini bambaşka seviyordu.
"Gazeteleri okudun mu?"Elçin'in kaşları huzursuzlukla çatıldı ,
"Ay yine ne yazmışlar , benim açıklamaya yapmaktan ruhum çürüdü hala tuhaf tuhaf şeyler yazmaktan bıkmadılar."
Barış'ın dudakları sinsice kıvrıldığında Elçin'in kaşları bu sefer şaşkınlıkla çatılmıştı ,
"Aslında bu seferki haber yalan haber olsa da hoşuma gitti."
Yüzünü ekşiten Elçin , kaşıkları oğlunun ağzına ard arda tıktığını fark edince durdu ,
"Ama ben senin bu bakışından hiç hoşlanmadım Barış.Ne şu haber açıklar mısın lütfen?"
Barış gazeteyi keyifle eline aldı ,
"3 yıl önce Kiralık Aşk dizisinin setinde tanıştıktan sonra Defne ve Ömer rolleriyle bizi uyumlarına hayran bırakan , ardından Mutluluk Zamanı adlı filmle başrolleri paylaşan Elçin ve Barış Arduç çifti sevenlerini büyük bir şaşkınlığa ve mutluluğa uğratmış , ani bir kararla evlenmişlerdi.5 ay önce ikiz bebek sahibi olan Elçin Arduç ve Barış Arduç ; kızlarına Defne , oğullarına ise Ömer ismini koyarak bizi bir başka şoka daha uğratmıştı.Bu kez ortalıkta dönüp dolaşan şey Elçin Arduç'un yeniden hamile olduğu iddiası!"
Elçin elindeki mama kasesini oflayarak atar gibi masaya koydu ,
"Barış bir de dalga geçiyorsun?Of ya of.Hiç işim gücüm yoktu gerçekten , bir saat telefonumu kapatıyorum neler oluyor.Gerçekten çıldıracağım. "
Elçin telefonunu hızla açmaya çalışırken bir yandan söyleniyor , bir yandan da Barış'a sinirle mızmızlanıyordu ,
"En çok arayan da Rutkay olmuş , sanırsın bebeğin babası."Barış kısa bir kahkaha attı.Buna karşılık Elçin , telaşlı bir gülümsemeden sonra yorgun gözlerini Barış'a döndürdü ,
"Ay ben kimi arayacaktım ya!Dikkatimi dağıtıp duruyorsun Barış!"
Elçin telaşla yerinden kalkarken gözünü telefondan ayırmayarak Barış'a çocuklarla ilgilenmesi için eliyle işaret etti.Tam arkasını dönüp koşarak içeri girecekti ki arkasından gelen ses onu durdurdu ,
"Elçin , haberi kaldırtmana gerek yok.Nasıl olsa aynısının yenisi çok yakında gelecek."
Günümüz
Barış , Defne ve Ömer'in uyuduğundan emin olduktan sonra çocuk odasındaki koltuğa yerleşti.Titreyen elleri 3 yıl öncesini düşünerek gazeteyi eline aldı ,
"Ünlü oyuncu Barış Arduç'un eşi , iki çocuk annesi ünlü oyuncu Elçin Arduç , 2 sene önce tam bugün kayıplara karıştı.2 yıldır Elçin Arduç'tan tek bir haber dahi yok lakin bu iki yıl onun hakkında çıkan haberlerden , hayranlarının üzüntüsünden , umudundan bir şey eskitemedi.Dünyanın dört bir tarafında süregelen kampanyalar hala gündemde.Olayın tam olarak aslı ve bütünlüğü Elçin Arduç'un kocası Barış Arduç ve herhangi bir yakını açıklamazken Barış Arduç'un çocuklarıyla büyük bir titizlik ve özen ile ilgilendiğini , sosyal medya hesaplarını kapattığını biliyoruz.En yakın zamanda güzel haberler alınması dileğiyle...
Bölüm Sonu
Sınırımız 20 yorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil ve Maktul -Elbar-
RomanceBarış , Defne ve Ömer'in uyuduğundan emin olduktan sonra çocuk odasındaki koltuğa yerleşti.Titreyen elleri 3 yıl öncesini düşünerek gazeteyi eline aldı , "Ünlü oyuncu Barış Arduç'un eşi , iki çocuk annesi ünlü oyuncu Elçin Arduç , 2 sene önce tam bu...