Když se Josef vzbudil ani nevěděl co jí čeká zatím prostě normální den. Jeho normální den vypadal tak, že ráno vstal oblékl se najedl se vyčistil si zuby umyl se a šel do školy. Jenže v ten den bylo něco jinak. Na jeho škole byl zrovna den otevřených dveří a jelikož se tam chtěl jít podívat tak nejel autobusem který jezdí v 7:40 ale jel až autobusem v 9:40. Když vystoupil na zastávce uviděl jeho školu a pár autobusů které přivezly žáky různých škol po celém kraji. Ještě vůbec nevěděl že v jednom z těch autobusů bude jeho budoucí přítelkyně. Dále šel do školy a různě pokukoval na různé slečny a v tom mu jedna napsala na Messenger "teď jsem šla kolem tebe". Josef se rozhlížel všude kolem sebe ale nikde ji neviděl. Zapomněl jsem dodat že do té školy šel s Danem. Tak s Danem jeli do jiného patra. A v tom Josefovi zase napsala "teď jsem tě zase viděla, mluvila jsem na tebe". A Josef si hlavě říkal "cooo" "kde jako". Tak jí odepsal se slovy "kde jsi na mě jako mluvila" a ona odepsala "minuli jsme se u výtahů" a Josef neodepsal. Josef s Danem si šli sednout do pátého patra na takové ostrůvky a povídali si když v tom se zase ozval už docela otravný zvuk toho Messengeru. Napsala ona "vidím tě, koukni se směrem k dívčím záchodům" on se chvilku rozhlížel ale neviděl ji tak jí odepsal "já tě nevidím" a ona na to "jsem celá v černém" v tu chvíli už mu bylo jasné kde ji vidí ale radši odepsal "pořád tě nevidím" jelikož se styděl a bál se toho že nebude mít co říct a konverzace bude váznout. Tak radši napsal "už musím jít". Šel do jiného patra s Danem. Už se chystal opustit školu protože tam byla celkem nuda ale přecejenom se jí odvážil odepsat a zeptal se jí "kde jsi teď?". Ona odpověděla "čekám na tebe v bufetu tak dělej". Jenže v tu chvíli Josefovi došla odvaha a radši odešel a napsal že už sedí v autobuse. Ani nevěděl jak jí muselo být. Dál si už jen chvíli psali.
ČTEŠ
Love You
RandomJak se daly dohromady. Jednoduše řečeno ;) - Tento krátký příběh se skutečně odehrál :)