2020.Egyik nyári napján a kommandósok bejelentést kaptak. A Parlamentbe lövéseket lehetett hallani. Riasztották a TEK összes kommandósát hogy vegyék körbe az épületet. A kommandósok 5 helikopterrel és 8 páncélozott járművel értek a Parlamenthez. A helyszínen még egyszer átbeszélték a tervet és 5 oldalról elkezdték a behatolást. Elég nagy feladat volt mivel az egész Parlament épületét átkellet kutatniuk. Sarokról sarokra, teremről teremre. Nem maradhatott ki egy cm sem. A terv szerint mind az 5 csapat egy helyen fognak találkozni a kupolacsarnokba.
A behatolás megkezdődött. A csapatok élén egy pajzsos kommandós ment előre.Mögötte 4 gépfegyveres haladt. A fegyverükön lángrejtő és lézeres irányzék volt. Az egyik csapat rádión bejelentkezett az irányító egységnek.
Mozgást hallunk, a szobába való behatolást megkezdjük.
Ért véget a bejelentkezés.
FÖL A KEZEKET ITT A TEK KOMMANDÓ CSAPATA!
Amint megláttak minket egyből elkezdtek ránk lőni. A tüzet viszonyoztuk. Nem találtak el egy kommandóst sem de viszont az összes terroristát lelőtték a kommandósok. Egy túsz volt a szoba közepén akit letehető pajzsokkal védtek. A csapat kivitte a túszt. Visszaindultak a szoba felé. Tovább haladtak és szerencsére nem találtak semmit. Megérkeztek a kupolacsarnok elé. Nem mentek be a csarnokba hanem előtte megálltak. Megvárták amíg odaértek a többiek.
Egy másik csapat átkutatta a területét és szerencsére nem találtak semmit és senkit.
Egy másik csapat Is odaért. Ők egyáltalán nem találtak semmit. Amikor a többiek odaértek akkor megkapták a jelet.
Mindenki elindult. Amint beértek hirtelen egy vakítógránát minden kommandóst megvakított.Egy gránátot is közéjük dobtak amitől megsérült pár kommandós. A lehető leggyorsabban meg akarták semmisíteni a TEK csapatait. Szerencsére a pajzsuk megvédte őket és viszonozták a tüzet. A terroristák egy pár kommandóst megöltek. A TEK-esek lelőtték a kommandósokat és megmentették a túszokat.
Most pedig következzen egy rövid interjú egy kommandóssal aki részt vett a küldetésben.
-Szerencsére sikeres volt a küldetés. Próbáltuk úgy végrehajtani a küldetést hogy a gépfegyvereket minél kevesebbszer kelljen használni. A küldetés alatt sajnos pár kommandós életét vesztette de szerencsére csak kevesen, kevés sérült van a kommandósok között. A mesterlövészeink a lehető legjobb munkát végeztek. A küldetés területére nem engedtek egy embert sem belépni és fedeztek minket nehogy hátba támadjanak.
BINABASA MO ANG
Tom Clancy's Rainbow Seven Budapest
ActionSziasztok! Ez lenne az első "könyvem". Ez a "könyv" a Tom Clancy's Rainbow Six Siege játék alapján készült. Remélem tetszeni fog.