7.

96 8 0
                                    

🎶Ulubiona piosenka grupowa?🎶

Muse:

(Nie znalazłam wersji kolorowanej, bo na YT tej kuzwa piosenki nie ma, więc łap takie coś. To nadal ta sam piosenka tho)

1. LOVELESS WORLD!!!

Ma w sobie to mroczne coś... co kocham w piosenkach. Jest także jedna z nielicznych rockowych piosenek od Muse. No i HonoEliMaki trio... OMG KOCHAM ICH MOMENT.

(Ta sama sytuacja jak z LOVELESS WORLD.)

2. Datte Datte Aa Mujou!!!

Tradycjonalny rytm z szczyptą rocka idealnie się ze sobą komponują. Muse idealnie to wykorzystało.

3. Snow Halation!!!

T O D O K E T E. "Last Christmas"? Znam tylko "Snow Halation"!! 2 singiel Muse, ich najbardziej legendarny/popularny. Ciekawostka: w rankingu NHK Snow Halation wygrało nagrodę na najlepszą piosenkę z anime. Solówka Honoki oraz zmiana koloru... to wszystko jest legendarne.

Aqours:

1. Kimi no Hitomi o Meguru Bouken!!!

Najnowszy singiel Aqours (B-Side singiel do Openinga). To jest mój typ muzyki: dramatyczne techno z zajebistą instrumentalną solówką. SKRZYPCE TO KURWA MIŁOŚĆ OKAY? No i solówka Chiki/Anchan. No i to mini "Hitori Janai". AAARGH.

2. Mijuku DREAMER!!!

Singiel, gdzie w anime Aqours poraz pierwszy zaśpiewali w dziewiątkę jako kompletna grupa. Uznajmy to za baladę. Rytm w piosence, wszystko... zakochałam się we wszystkim. (No i to pierwsza piosenka jaką fc'łam na SIF. :") )

3. Sky Journey!!!

B-Side piosenka do albumu z ich 3 singlem- HAPPY PARTY TRAIN. Kocham balady, kocham pianino, kocham taką muzykę, kocham Aqours. Nie wiem jak to ująć. Kocham tą piosenkę za melodię i przesłanie. NO I SOLÓWKA KANAN O M F G G G G G G.

30 days Love Live! Challenge [ZAWIESZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz