Dantian:
Midenin hemen yanında bulunan bu organ, diğer organlara göre çok daha dayanıklıdır. Enerji yolunda gelişmek için bu organın gelişmesi gerekir. Vücuttaki enerjinin depolandığı yerdir. Buraya alınan çok sert bir darbe kalıcı hasara yol açabilir. Kalıcı hasarda bir daha enerjiyi geliştirememek ve enerji yolunun sıfırlanmasıyla aynıdır.
Seviye:
Savaşçı veya büyücülerin kendi güçlerinin artışının sayıyla gösterimidir. Dantiandaki enerjinin sınıra gelip sınırı kırmasıyla artar seviye. Her seviye bir öncekinden güçlüdür. 9 seviye bir aleme eşittir. Alemlerin arasındaki fark acayip fazladır. Kendinden tam 1 alem üstün birini yenmiş sadece 5 kişi biliniyor onuda yasadığı zamanda tanrı olarak adlandırmışlardır. (9. Seviyeden bir sonraki alemin 1. Seviyesini yenen var ancak 9. Seviyeden diğer alemin 9. Seviyesini yenen sadece 5 kişi var onlarda Kahramanlar. İlk bölümlerde sözü geçecek.)
Meditasyon:
Uzun ama sağlıklı bir şekilde enerji toplamanın yoludur aynı şekilde bedeni, ruhu dinlendirir. Meditasyona üst düzey hakim olanlar kendilerini zihinlerinde yarattıkları bir dünyaya gidebilirler bu dünya onların içidir. Mutlularsa o an güzel bir yerdir eğer mutsuz sinirli ise felaket bir yerdir. Çok güçlü insanlar bu dünyayı istedikleri hale getirebilirler. Mesela mutsuzken mutluymuş bir hale getirebilirler. Burada geçirdikleri zaman gerçek hayattaki zamanla aynıdır ama kişi çok güçlüyse kendi dünyasındaki zamanı bükebilir. Çünkü oranın mutlak tanrısı odur.
Temel Teknik:
Kullanmak için herhangi bir elemente ihtiyaç gerektirmeyen sadece enerjii harcanıp kullanılabilen teknikler. S seviye en iyi olmak üzere S,A,B,C,D,E,F seviyeleri sırayla düzeyleridir. Kişinin anlama gücüne göre daha iyi kullanılır. Ne kadar üstünde çalışılıp anlaşılırsa o kadar güçlenir. Elementlerle uyum sağlayabilir ama aslında gerektirmez. (Örnek: bir hızlı koşma tekniği, bunu hava elementiyle destekleyip dahada hızlanabilirsin ama olmasada olur.)
Teknik:
Kullanmak için en az 1 element gerektiren özel yetenekler. Belirli bir enerji kullanımı gerektirir.
S en iyi seviyesidir S,A,B,C,D,E,F dereceleri. Kişinin anlama gücü ve kişinin elementdeki seviyesine göre gücü değişir. En iyi teknik kötü bir kullanıcının elinde kötü bir teknikden daha aşşağıda olabilir. Önemli olan kullanıcıdır.Büyülü Yaratıklar:
Büyülü yaratıklar, aynı insanlar gibi seviye atlayıp teknik kullanabilen
yaratıklardır. Kullandıkları teknikler insanlarınkinden farklıdır. Bu yaratıkların Alemleri ve seviyeleri insanlardan farklıdır. Bu büyülü yaratıkların en güçlü iki türü kaplanlar ve ejderhalardır. Her türlü büyülü yaratık kendileriyle aynı güçte olan bir insanı yenebilir bu buyülü yaratıklar kaplanlar ve ejderhalar olunca insanlarla olan aradaki güç farkı 2 3 katına kadar çıkabilir.Yaşam Enerjisi:
Yaşam enerjisi, insanlarda ve Büyülü yaratıklarda bulunan yaşamayı sağlayan enerjidir. Bu enerji her türlü insanda her türlü büyülü yaratıkda bulunur. Bu enerji insanda yada büyülü yaratıkta yaşarken biterse anında ölür. Yaşam enerjisi yok edilerek öldürülürse beden dünyadan silinir.
Yasak Haplar:
Kişinin gücünü, hızını, seviyesini arttıran haplardır. Geneli kısa sürelidir ve zamanı dolduğunda kullanıcıya ağır hasar verir. 5 seviyesi vardır.
Yasak Teknikler:
Kişinin yaşam enerjisi harcaması gereken tekniklerdir. Insanda veya büyülü yaratıklarda olan yaşam enerjisi %60'a inerse insan veya yaratık ölür. Ancak %80 gibi bir seviyeye inmesi bir fark yaratmaz 80 den aşşağıya indiği her yüzdelik kişinin/yaratığın genel gücünü ve yaşam süresini azaltır. Uzun sürede veya özel eşyalarla yaşam enerjisi yenilenebilir taaki %70'e inene kadar.
Alemler:
1-Başlangıç Alemi
2-Beden Alemi
3-Ruh Alemi
4-Yeryüzü Alemi
5-Gökyüzü Alemi
6-Element Alemi
7-Kaplan Alemi
8-Ejderha Alemi
9-İlah Alemi
10-Tanrılar Alemi*Her alemin özelliği vardır
*9 seviye=1 alem (insanlarda)
*insan kendinden 2 alem ya da daha fazla üstün olan birinin gücünü anlayamaz ona normal bir insanmış gibi gelir. (Eğer enerjisi kendi alemindekilere gore daha üstünse 3 alem üstünü anlayabilir. 4 eşya yardımı almadan imkansız)
Büyülü Yaratıklarda Alemler
Büyülü yaratıkların alemleri aynıdır insanlarla.
Para birimi;
Gümüş>Altın>Siyah Altın
**********
Gençler bu bölüm normal bölümlerim kadar detaylı düzenlenmemiştir. kavramları anlattığım bir bölüm olduğu için şuan aklıma gelenler bunlar. Anlayamadıklarınız olursa özelden yada yoruma mesaj bırakabilirsiniz dönerim. Bölüm içerilerindede kullanılcaktır bu kavramlar dilerseniz denk geldiğiniz yerde dönüp buraya okuyalirsiniz.
Keyifli okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneş (ReWork)
FantasyArkadaşlar güneş kitabım yeniden düzenleniyor yakında düzenli bölümlerle yeniden düşünülmüş kurguyla ve yeni bir ana karakterle karşınızda olucak. 21.09.17