Suntem în 2001, vreau să mă prezint.
Numele meu este Dan “Danuț”, și am 11 ani îmi place foarte mult să ma joc, și să mă uit la desene animate, în special la Tom și Jerry, dar mai am și o altă pasiune, îmi plac calculatoarele.
Pentru că am 11 ani și trebuie să fac ceva în viața asta a mea, mi-am găsit de lucru, nu lucrez cum trebuie pentru că nu îmi permite Ministerul Muncii, ca să vă explic mai bine muncesc la un nene care are un bar și lângă bar este o sală de calculatoare, îl mai ajut să ridice câte o ladă de bere din garaj și îl duc în bar, garajul este la 20 de metri de bar, stiți voi un bar între blocuri, cum să zic, a da ! Un bar de cartier, și cum prin 2001 toată lumea se dezvoltă, patronul respectiv a cumpărat 15 calculatoare, și a început să fie sala de calculatoare,
Eram persoana care repara calculatoarele când să strica (bloca, freeze), știți voi când se strica mă duceam apăsam “reset” și rezolvam problema, amărâtul de Windows 98 mai avea probleme. Bun pentru că lucrul ăsta l-am lămurit, odată ce am ajuns la 14 ani încep să am și alte principii ca de exemplu, bicicleta și fetele, dar mai întâi să termin cu locul de muncă, deci la servici stau de la 10 până pe la 15 cam așa ceva, depinde cum pot să stau, chiar dacă sunt în vacanța de vară, sunt și alte lucruri de făcut, să nu mai zic momentele când sunt pedepsit de părinți să nu ies din casă.
Sunt la o distanță de 10 minute de blocul unde stau eu, stau la etajul 7, am vedere laterală către “locul de muncă” ca să zic asa, acuma ca am terminat de lăudat că am servici, bineînteles asta o să țina doar vara asta, sau cine știe.
Ideea este că vreau să vă prezint o fată, pe ea o cheamă Ioana, ea are 10 ani și pot să pun pariu că îi place de mine, dar înca nă îmi pot da seama sigur, nu vrea să stea cu mine mereu se duce la Mihai, cel mai bun din clasă la Matematica, cred că din cauza asta nu am fost eu cel mai bun la Matematică, pentru că aveam pică pe ala, nu mai contează din clasa I am fost cel mai bun la Româna, făceam cel mai tare bastoaș din clasă !
Mai multe din primul episod aici: http://www.refu.ro/eh-danut-episodul-1/