Eh! Danut | Episodul 3

8 0 0
                                    

Eu: Ști că îngerii nu îti apar niciodată în față? Ei stau în spatele tău și doar îți soptesc la ureche !

Ea se uita la mine ca un nebun apărut din spațiu și continua să se uite pe geam, era exact pe scară, la ușile din față.

Eu: Mă așteptam să fi mai bucuroasă când vezi că un înger chiar te atinge și îți privește ochii !

Ea: tot era indiferentă și nu dă importanță cuvintelor.

Eu: Înteleg că ești în război cu îngerii dar nu înteleg de ce vrei să îi tai aripile unui înger care vrea să te atingă.

Ea se uită la mine și îmi spune:

Ea: Auzi tu nu ai altceva mai bun de făcut ?

Eu: Pai în momentul ăsta fac cel mai bun lucru din săptămâna asta !

Ea: Serios, și eu sunt lucrul ăsta?

Eu: Dacă mai continui așa sigur nu o să fi tu cel mai bun lucru pe săptămâna asta, dar ar fi cel mai bun lucru dacă mă împrietenesc cu tine !

Ea: Și ce ai face tu cu prietenia asta a mea?

Eu: Problema ar fi că acuma îmi dai cu “cremă” pe față !

Ea: Cum adică?

Eu: Păi ești incredibil de ironică, eu fac așa numai când sunt foarte dezamăgit, deci sigur și tu ești dezamagită de ceva.

Ea: Nu sunt !

Eu: Expresia feței, și modul cum îmi vorbești îmi spun adevarul, doar tu mă minți aici !

Ea: Uite cum îmi pierd eu timpul cu tine, și tu vorbești numai prostii.

Eu: Singură dai cu piciorul la ceva ce nu ști ce este încă !

Ea: La ce te referi?

Eu: Păi ca să explic mai bine, tu încă continui să vorbești cu mine, ești ironică cu mine, dar și curioasă cu ce o sa zic.

Eu tot continui să vorbesc cu ea, iar după 20 de minute de vorbărie, o întreb:

Eu: Și unde cobori ?

Ea: Ahhhhh, am trecut de stație !!!

Eu: Excelent (am zâmbit ușor)

Ea: Ce este așa amuzant ?

Mai mult din episodul 3 aici: http://www.refu.ro/eh-danut-episodul-3/

Eh! Danut | Episodul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum