Çıkan şarkıyla gülümseyip başmıu dikleştirdim ve hızlıca yürüyüp ritme uygun adımar attım
'Solumdan kalktım bu sabah olamaz mı?
Terslendim bakkala çakkala , olamaz m?
Kudurttular belki beter oldum,
Hiç uyutmadı belki hayatımın sen gerçeği
Tek taraflı olurmu yani bu işler?
Yüzde 50 haksızlık payı hababam günler
Yok rahat uyku kalk kalk yakıcan bi sigara
Koyucan takkeyi tam ortaya
Kendine güvenen şöyle gelsin
Bıraksın inadı dile gelsin
Sözünden dönen namert çıksın
Bizde böyle bundan sonra' BİTCH bakışlarımı etrafa yollayıp hızla söylemeye başladım DAHA YÜKSEK!
'Kafayı dağıtttım senden sonra
Kanedime yararım bundan sonra
İster gelirim ister gelmem hesap mı vericez bundan sonra?' İki eliminde orta parmağını kaldırıp dans ede ede yürümeye ve bağıra bağıra söylemeye devam ettim.
'Sikine güvenen şöyle gelsin
Bıraksın inadı dile gelsin
Sözünden dönen namert çıksın
Bizde böyle bundan sonra
Kafayı düzelttim senden sonra
KKendime yararım bundan sonra
İster gelirim ister gelmem
Hesap mı vericez bundan sonra?' Bana 'Ne kadar terbiyesiz.''Sürtük' 'Senin genelevde olman gerek yanlış adres' gibi dercesine bakanlara sikicibakışlarımı gönderip saçımı savurdum.'Ben böyleyim sürtükler işinize gelirse. Gelmiyor mu getirtiriz sıkıntı yok' bakışı atıp beni aşağılarcsına süzen kızın omzuna çarpınca arkadan birşeyler geveledi ama kahkahamı duyacağı şekilde artırıp yoluma devam ettim.
Aah!Ne kadar malım size kendimi tanıtmadım değil mi? Ben Hira. Bu ismi hiç sevmemişimdir ama genel evde yaşayan sevgili anneciğimin (!) isteği üzerine adım bu olmuş.16 Yaşındayım ve lise 2'deyim.Birde şu zrvalıkvar , bu okula yni başladım.Nedeni mi? Nedeni diğer okuLLARIMDAN şutlanmam olmuştu.Bana sikecekmiş gibi bakan erkekleri dövmek en büyük hobim BİTCHler.Kevaşe biri olarak görüyorlar beni.Ben sessiz kalmakla yetiniyorum.Evet evet sessiz davranıyorum. İlginç bir olay biliyorum ama arkamdan konuşan etekleri götlerini gösteren sürtükler hiç ilgilendirmiyor beni ama yüzüme söyleseler aynı şey geçerli olmaz.Ama erkekler hele arkamdan konuşsun ve ben bir duyayım.O zaman sevgili şeker kız Kendi havalarındaki Hira'yı göreceksiniz.Şu an herzamankinden sikici bakışlarını yollayan bir oğlan geliyor yanıma.Sıkı tutunun macera başlıyor!!
'Selam bebek.Yanına oturmama ne dersin?' Ona sürtük bakışımdan gönderip dudağımı hfif büzünce gözlernde bir parıldama oldu.Hepsi böyle hemen iki bakışa eriyen piçler.
'Ovv.Bence sıra çok sert seninkine ne dersin?' Diyip bezelyesini gösterdim.Evet evet bezele.Bir bezelye gibi oldugundan eminim.Ama şu an emin değilim çünkü şişmeye başladı.Kıvama geliyorsun.
'Zevkle.' diyip hızla kendine çekince dudağına öpücük kondurup boynuna iyice eğildim ve tahrik edici biçimde fısıldadım 'Burda olmaz.' geri çekildiğimde sırıtıyor oldugunu gördüm.Ne demiş ikide bir laf yapmakla meşgul olan ata bozuntuları 'Son sırıtan iyi sırıtır.' Yada öyle birşey siktir et.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜÇ 'S' KURALI
Fantasy'Yine kaşılaştık' Şöyle bir süzüp sigaramın dumanını yüzüne üfledim.Gülümsedi.Sende mi hemen tahrik olan yavşaklardansın?Yazık olur sana cici oğlan. 'Sende sikinin zevkine koşan yavşaklardansan siktir git yoksa siktirip gönderirim seni.' Kurduğum cü...