Multimedia; Bu arada bunlar çift yumurta ikizleri o yüzden benzemiyorlar
Eve gelmiştik akşam yemeği yedikten sonra odama çıktım annem babam va kaan oturup konuşuyorlardı. Benim çok uykum gelmişti hemen yatağa girip uyudum. Sabah hizmetçi gelip beni uyandırmıştı. Kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Mutfağa gittim kahvaltı hazırdı. Maşallah kurt gibi açtım. Hemen kahvaltıya oturdum.
Kahvaltimizi yaptıktan sonra hazırlanıp çıktık servis gelmişti binip okula gittik. Hemen çantalarımızı indirip dışarıya çıktık. Zil çaldı ve içeri girdik. Ders sosyal'dı benim en çok sevdiğim ders. (Benim en çok sevdigim ders ve hoca)Hoca içeri girdi hemen ders anlatmaya başladı meridyenleri işledik çok kolay bi konuydu. Tenfusse çıktık bizimkiler gelmişti. Kaan kendi arkadaşlarının yanına ben ise kendi arkadaşlarımın yanına. Çok şükür eve gelmiştik bugün annem, ben ve kaan alışverişe gidecektik. Eve geldiğimizde annem hazırdı bize de hazırlanmamızı istedi. Hemen odalarımıza çıkıp kiyafetlerimizi değiştirdik hemen aşağı indik. Çıktık ******avm ye gidip nike adidas'in mağazalarına girip birkaç ayakkabi almıştık. Eve gelip hemen onları denedim nike olan basketbol ayakkabısı adidas olan ise bot malum kış geliyor.
Çok üzgünüm okuyucularım bu bölüm biraz kısa oldu ama 5. Bölümde duzeltecegim. Tabi ki zinde bölümleri oylarsanız.
Sabah kalkıp kahvaltı yaptık ve okula gitmek için hazırlandık servis gelmişti binip gittik. Ben ve kaan in ayağında basketbol ayakkabısı vardı çünkü bugün beden dersimiz vardı.