🔥3🔥

97 8 2
                                    

,,Boldog szülinapot szépség💗" -írta Cameron fckng Dallas majd bekövetett Twitteren. 10 perc fangörcs után vissza írtam egy ,,köszönöm❤️" -öt. Miával majdnem elàjultunk a boldogságtól, annyira boldog vagyok. Na meg a becenév, szépség. Imádom.

,,Hány éves lettél?" -kérdezte

,,17"

,,Hmm.."

,,?" -nem értettem ezt mire írta.

-Mia én meghalok. Komolyan írt nekem Cameron? Csípj meg, tuti álmodom

-Én meg csíplek de ez nem álom Leti, ez a valóság

-Jezusom. Fangööörcs

Mèg sokáig beszélgettünk, majd Mia bealudt. Cameron nem írt vissza így én is elaludtam.
Reggel én hamarabb keltem mint Mia, ezért lementem a konyhába inni egy kávét. 10 Twitter értesítem volt, 5 követés, 4like és egy üzenet. Camerontol.

,,hol laksz?"

,,LA"

,,én is:)"

,,tényleg?"

,,aham"

-hát te min mosolyogsz ennyire -mondja reggeli fáradt hangon az én legjobb barátnőm

-Ja semmi, csak Cam írt -mondtam halál komolyan

-SEMMI? Jól vagy te? Lázas vagy esetleg?

-már kitomboltam magam -nevettem

Mia elolvasta a beszélgetést és fél óra ájuldozás után úgy döntött hogy haza megy mert tanulnia kell mert holnap dolgozatot írunk. Én elmentem futni majd beültem egy kávézóba ahol megnéztem az üzeneteim, láttam hogy valaki írt... Cam.

,,Csak nem cappuccino?"

,,Mi? Én most pont azt iszok.."

,,tudom, mellesleg nagyon jól áll a futo nadrág"

Körbe néztem de nem láttam sehol

,,gyere ki a kávézó mögé 5 perc múlva" -írta és én még egyszer körül néztem, fizettem, majd kimentem. 5 perc várakozás után inkább elindultam haza de valaki vissza húzott. Cam volt az. Ott állt előttem. Úristen.

-Szia Leti -mosolygott

-Szi..szia - néztem döbbenten

-ugye most nem fogsz sikitani? Mert én most legszívesebben sikitanék, hogy végre láttalak élőbe

-nem fogok, de te? Miért sikitanal? Nem értem..

-már régebb óta nézem a képeidet, és híres fotósok is felfigyeltek rád, szóval lenne egy ajánlatom, amit személyesen akartam elmondani..

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Nov 19, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Fangirl élet | Cameron Dallas ff. [SZÜNETEL MERT LUSTA VAGYOK]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora