"Evet Calum, yarın geliyorum. Hayır, üniversite için geliyorum gerizekalı. Tamam. Gelirim. Evet, biliyorum. Bende seni sevmiyorum. Görüşürüz."
En değerli kuzenimle ilişkimiz böyleydi. Sırıtarak annemin yanına gidip yanağından öptüm. "Annemm. Calum'la konuştum." Annem ellerine havluya silip bana döndü. "Gidiyormusun yavrum sen şimdi bizi bırakıp?" Dudaklarımı büzdüm. Onları bıraktığımı düşünmeleri saçmaydı. "Hayır annecim. Yazları geliceğim işte yanınıza." Annem yamuk bir şekilde güldü. "Biliyorum yavrum. Hadi yemek yiyelim."
"Ağlama anne. Bak bende ağlıycağım ama." Annem eleriyle gözünü sildi. "Ağlamıyorum kızım. Tozdur o. Toz."
Annemle beraber ağlayıp, babamlada vedalaştıktan sonra uçağa bindim. Kuzenimim yanına gidiyordum. Calum Hood. Evet şu 5sos grubundaki. Tabi ben hiç onları dinlemedim veya nasıl biri olduklarına bakmadım ama, iyi insanlardır yani.
Calum'un adresini mesaj attığı eve geldiğimde, derin bir nefes alıp kapıyı çaldım. Calum kapıyı açtığında, direk olarak sarıldım.
"Hoşgeldin cadı." Ayrılınca bana uzun süre baktı. "Çok çirkin olmuşsun sen ya. Bebekken daha mı tatlıydın ne?"
"Sen bebekken bile tatlı değildin Calum."
Burnumu sıkarak "Hadi içeri gir. Seni arkadaşlarımla tanıştırayım." dedi. Beni içeri çekti. O sırada arkamdan bir adam bavullarımı alıp yukarı çıktı. İçeri girdiğimizde koltuklara yayılmış üç çocukla karşılaştım.
"Bu gerizekalılar benim grup arkadaşlarım." Hepsi ayağa kalktı. "Bu Ashton. Bu Micheal ve buda Luke." Hepsi teker teker bana sarıldı. Açıkçası bu kadar samimiyet beklemiyordum. Oh, Luke'un ne kadar yakışıklı olduğunu söylemişmiydim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fall (Luke Hemming's FanFic)
FanfictionBen sadece üniversite için, kuzenim olan Calum'un yanına taşınmıştım. Bunların olacağını, aşık olacağımı hiç düşünmemiştim. Ama oldu işte.