En son dersimizden bu yana tam bir hafta geçmişti. Park Jimin yine gelmemişti. Onun neden böyle davrandığını anlayamıyordum. Belki de ailesi ile ilgili sorunlar yaşıyor olabilirdi. Kafamda ki bu düşüncelerin zihnimi ele geçirmesine izin vermeden ona ulaşmalıydım...Küçük prensin öğrenci dosyasından ev adresi ve ailesinin telefon numaralarını almıştım. Fakat ben tuhaf bir insandım. Yüz yüze görüşmeliydik. Okul ve evinin arası araba ile yarım saat sürüyordu. Sonunda gelmiştim ve nazikçe kapıyı çaldım. Kapıyı açan bayan Park'dı.
Ona;
"+Iyi günler bayan Park. Ben Jimin'in öğretmeniyim. Ismim Min Yoong--"
Cümlemi tamamlamama izin vermeden;
"-Sizi tanıyorum bay Min. Jimin sizden hep bahis ederdi..."
'Güldürmeyin beni lütfen!' Diyecektim. O ergenus mu beni ailesine anlatmıştı? Aslında normal bir şey. Ben onun öğretmeniyim(!)
"+Bayan Park aslında Jimin'in neden okula gelmediğini merak ediyorum. Lütfen sebebini açıklar mısınız?"
"-Neden ona kendiniz sormuyorsunuz Bay Min?"
Bu kadının amacı neydi anlamıyordum. Fakat başka şansım olmadığını anlayınca içeri daldım.
Merdivenlerden hırsla çıkıyordum fakat Jimin'in odasını bilmediğimi fark ettiğimde donup kalmıştım. Bayan Park eliyle Jimin'in odasını işaret ettiğinde ona teşekkür ettim ve kapıya tıkladım."-Rahat bırak beni dedim sana anne!"
"+Kapa çeneni de aç şu kapıyı lanet velet!"
"-Babac-- B-bay Min?!"
"+Sen kapıyı açıyor musun? Kırmamı istemiyorsan aç hadi!"
Kapıyı açtı ve yarı çıplak -ah üzgünüm- sadece boxerıyla karşıladı beni.
"-Ş-şey b-ben üzgünüm..."
Üzerine doğru gittim. Korktuğunu anlıyordum. Ben bir adım attığımda o geriliyordu. Her geri adım attığında ben ilerliyordum. En sonunda dengesini kaybedip yatağın üzerine düşmüştü. Üzerine çıktım ve yapmamam gerek bir şeyi yaptım. 'Bacağımı bacak arasına sokup baskı yaptım' inlemeye utandığı her halinden belliydi. Eğildim ve kulağına tahrik edici bir ses tonuyla;
"+Yarın okula geliyorsun..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥Bad Boy & Daddy🔫(YoonMin)《M》
Fanfikce"Belki başka bir gün becerirsin beni Babacık..." "Hiçbir yere gitmiyorsun bebeğim..."