Velký hnusný králík s velkými, ostrými a krvavými rukami. Měl dlouhé růžové uši,jedno oko krvavé a druhé černě kulaté. Má rozřízlou pusu a špičaté zuby!
Chtělo se mi křičet! Dal si velký ostrý prst k puse a zvolal: ,,Pšššt..." . Chytla jsem si pusu a musela jsem se udržet... Po levé ruce jsem měla kámen a po pravé tvrdý klacek. Vzala jsem kámen a trefila jsem ho do čela. Jen začal krvácet a podíval se na mě. Vzala jsem klacek a hodila jsem ho po něm. Spadl na zem. Začala jsem utíkat až jsem lapala po dechu. Nevěděla jsem kudy, běžela jsem pořád rovně a rychleji.
Najednou jsem zakopla. Strašně mě bolela noha. Pomalu jsem vstala ale najednou se kolem mě objevily čtyři králíci. Podívala jsem se na všechny čtyři.Probleskli s krvavými oči. Začala jsem řvát co nejrychleji jsem vstala co se dalo a snažila se utéct. Kolem byli jen stromy a tma nic, jsem neviděla...
Najednou jsem viděla svíčky běžela jsem dál. Zmizelo to. Až teď se mi promítlo slovo hlavou...,,Byla to past!!" Otočila jsem se. Spadla na mě velká síť.Najednou jsem se lekla spadl na mě kus klády.
Vzbudila jsem se v nějaké divné místnosti vypadalo to jako hrad. Zvláštní všude byli svíčky, obrazy a krásný červený dlouhý koberec. Bylo to tu útulné. Hned vedle sebe jsem měla krb. Bylo tu teplo. Všude byli obrazy slavných lidí.
Všude se zhaslo...
Začala jsem rychleji dýchat... Najednou jsem uslyšela vrznutí dveří. Začala jsem se strašně bát, měla jsem husí kůži...
Přede mnou se objevil velký králík ale byl to člověk. Všichni byli lidi v maskách. Jedem mě chytil najednou všude byli zrcadla byl to obraz držel v ruce nůž a šel přede mě.
,,To je mámy nůž!!!Kde jsi ho vzal!!!" Zařvala jsem.
,,Ty víš Anetko..." Promluvil otáčel se dál kolem mě.
Napřáhl se po mě.Kopla jsem ho a začala utíkat ven,našla jsem dveře. Vyšla jsem ven,a byla jsem pořád v lese. Začala jsem utíkat k jednomu stromu a vytáhla jsem mobil abych zavolala policii. Nebyl tu signál. Začala jsem utíkat dál. Viděla jsem můj dům. Začala jsem řvát,,Pomoc!!!" Vyběhla Angie a začala utíkat za mnou vlezli jsme do domu. Začala jsem dávat stůl k dveřím a sedla jsi na gauč pustila jsem televizi. A začala hledat signál.
V televizi ve zprávách bylo, že hledají mého tátu, utekl z vězení. Najednou mě chytil někdo za záda. Otočila jsem se a byl to můj táta s půlkou masky králíka. Začala jsem křičet. Chytil mě pod krkem,a začala jsem se dusit!!
Angie v poslední chvíli po něm skočila a zakousla se mu do ramene. Ležel na zemi a já jsem našla najednou konečně signál, zavolala jsem hned policii a pomohla Angie. Policie ho chytla a jel znovu do vězení a zasloužil si dalších 5 let. Angie dali odznak za ochránce lidí a ode mě dostala pochvalu, nikdy jí to nezapomenu,zavedla jsem je s utrpením do toho domu odkud jsem utekla. Všude to tam prohledali.
,,Panebože!!!"
Byla tam ve sklepě omráčená...MÁMA!!! ,,Mami!!" Začala jsem ječet. Jeli jsme s ní tedy do nemocnice. Pak jsme jeli s mámou do nemocnice. Angie za záchranu života mohla s námi do sálu za mámou.
Když se mamka probrala začala...
Pokračování přístě...
YOU ARE READING
Ztracená
TerrorMilovala jsem zvířata, ale zvířata zřejmě nemilovala mě... ******************************************************** write: _kacaba_