1 kapitola stěhování

8 0 0
                                    

24 tileta divka jmenem Lexy se uz odstěhovává do jiného rodinného domu. Byla se tam koukat a pomalu se tam zabydluje a zvyka si na nove sousedy. Pomalu si tam dava nabytek a vše co bude potřebovat. Stěhování znamená že bude trochu dál od svych přatel a rodiny. Lexy ma nadherny madailonek ale ještě neví co jí čeká a co ten medailonek znamená. Když jí byli tři roky dostala ho v den kdy jí umřel otec. Takže svého otce ani moc nepoznala a nevěděla kdo to vlastne je.

2 kapitola objevi kdo je

V rodinnem domě byl pokoj. Lexy přišel nějak zvláštňí cítila pouto. Bylo tam zrcadlo které chtěla sundat,ale nepodařo se. Když ho sundavala všimla si něčeho zvlaštniho. Na vrchu zrcadla byl stejny přívěšek madailonku jako ma Lexy, taky si všimla že na zrcadle je stejný řetízek jako ma ona. Pak citila jak ji něco prošlo jako kdyby sni chtěl někdo mluvit. Hned šla do knihovny a četla tam legendu starého vůdce Alipotanie. Dozvěděla se že vůdce měl stejný medailonek jako ona přišlo jí to divné. Hned po té šla za matkou. Lexy chtěla znat pravdu. Matka jí řekla že jeji otec byl vůdce Alipotanie.

3 kapitola kdo je Lexy
Matka jí řekla že Lexy je vyvolená a předurčena něčemu velkemu jako jeji otec a že to velke se bliží. Lexy šla zpátky k zrcadlu věděla že s tím ma něco společného. Jeji medaoilonek nešel nikdy otevřít. Ale ona věděla že tam se skryvá nápověda. Dlouhou dobu ho zkoušela otevřít a nakonec se jí to povedlo bylo tam napsano něco Alipotainsky a tomu ona nerozuměla.

4 kapitola odhali skryte tajemstvi?

Zrcadlo zkoumala den co den,nakonec přišla na to že když se medailonky na zrcadle a na jejim krku spojí otevře se brána do jiného švěta. Trvalo ji to dlouho než přišla na tak drahou informaci. Bala se je zkusit propojit,ale i tak to udělala otevřela se jí brána do jiného světa. Ale nevstoupila tam videla a slyšela že jdou po ni a jdou válčit. Pochopila že tomu je předurčena. To same udělala tolikrat az pochopila jejich řeč. A šla si přečist co se pise v medailonku. Stalo tam "ma draha holcicko jednou pochopis kdo jsi a zachran svět."

5 kapitola pripravovani na souboj

Vědela že ji to dal otec kdyz byla mala a pochopila že se blíží nebezpečí a ona je jedina kdo to muže zastavit. Rozhodla se že zrcadlem projde prvni si všechna stvořeni myslela že patří k nim protože si sundala medailonek. Kdyz poslouchala co si povidaji zjistila že chtějí zničit jeji svět. Vubec nevěděla,ale proc ho chteli znicit ale vedela že když řekne pravdu zabili by ji. A proto se drzela v utajeni. Byla chytra vedela ze ona zna jejich svet ale oni neznaji jeji. Vyzbrojila se a byla odhodlaná že jim řekne co je zač. Vztoupila do jejich sveta z medailonkem na krku. Jednu věc ale ona o sobě nevěděla měla moc kterou neměl nikdo jiny dokazala je ovladat. Začli spolu bojovat a Lexy až při boji zjistila že snimi dokáže manipulovat ale chtelo by to vic casu na to aby se to dokazala poradne ovladat tak jako jeji otec ale ona ten cas nemela bylo to proni slozite kdyz se to dozvedela. Kdyby to pouzivala spatne mohla by ji to klidne i zabit ale byla chytra naučila se to použivat tak jako jeji otec. Otce ji zabili oni tak se jim chtela i pomstit což se ji take povedlo boj vyhrala. A potom kdyz se vratila do normalniho sveta objevila dasi sve schopnosti uměla pohybovat věcmi a čist myšlenky. Lexy si potom poridila pejska a to ted bude jeji nový partak. Dokazala pomahat lidem kteři to važně potřebovali uměla uzdravit rakovinu pomahala svetu jak nejlepe to slo.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 16, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Behind the mirrorKde žijí příběhy. Začni objevovat