Evil maknae😈:I CAN BE YOUR HERO!
Minhyuk👽:I CAN BE YOUR MAN!
Sexy Ho🍒:Осъзнавате ли,че е 3:45 сутринта?
The living meme😂🔫:Осъзнавате ли,че ако до 3 секунди,не спрете,собственоръчно ще дойда да ви метна телефоните през балкона?
Evil maknae😈:Днес да не сте станали със задниците нагоре?Кисели сте,като някви старци!Позабавлявайте се малко де!
Sexy Ho🍒:Така,ще те позабавлявам тебе,звездички ще почнеш да виждаш😑.
Omma Kihyun🍩:Човек,не може да си вземе почивка от вас!Ейй като некви кърлежи,сте!Лягайте си веднага,преди да дойда и да ги счупя,тези плазми!
Minhyuk👽:Хора...............на мене май................нещо ми се доспа.Айде лягайте си.....МИР✌
*On the next day*
Omma Kihyun🍩:Добро утро😁.Evil maknae😈:Осъзнаваш ли,че е 11сутринта,в СЪБОТА?!Повтарям СЪБОТА.
Minhyuk👽:Заради вас,се събудих😑,ще си платите за което.
Evil maknae😈:Съгласен съм с Минхюк,по-добре да бягате😈.
Omma Kihyun🍩:Защо сте в стаята ми бе?!Махайте се!Ауууууч Минхюк не беше нужно,да ме удариш с чехъл.
Minhyuk👽:Напротив😇,беше нужно.
Jooheon the unicorn🌈:Развалихте ми,съботния релакс,с простотиите си.Какво направихте пак?
Evil maknae😈:КИХЮН НИ СЪБУДИ В 11 СУТРИНТА В СЪБОТА!
Jooheon the unicorn🌈:На тва момче му трябва психолог.
Omma Kihyun🍩:Няма да ходя на никакъв психолог,бе идиоти,аз ако съм за психолог,ВИЕ СТЕ НАПРАВО ЗА ЛУДНИЦАТА.Това,че съм ви вдигнала,за да ИЗЧИСТИМ къщата,в която все едно е паднала бомба,не значи,че трябва да ИДВАТЕ,МИНХЮК,И ДА МЕ УДРЯТЕ С ЧЕХЪЛ😑😑😑😑.
Jooheon the unicorn🌈:Осъзнаваш ли,че си написаЛ ,,вдигнаЛА,,?
Omma Kihyun🍩:Дъъ😁.
Evil maknae😈:Тъпанари,такива лягайте си,а колкото до чистенето на къщата,Кихюне,ще изчаках да станем.
Jooheon the unicorn🌈:Най-учудващото е как Шоуну,Уонхо и Хюнгуон спят,след цялата тази врява.
Evil maknae😈:Ами,ти ако не знаеш,тях тримата трудно ще ги събудиш.
Jooheon the unicorn🌈:Добре човеко,на който са му развалили сутрешния релакс,започващ да се заяжда,за най-малкото😒.
Evil maknae😈:😑😑😑.
Hora izvinqvam se ako ima greshki,i sushto sori che e tolkova kratka glavata🌈🌈🌈🌈