🍹10🍹

143 20 2
                                    

Jooheon the unicorn🌈:Ой шушо Шушанааааа.....

Sexy Ho🍒:Моя единственаааааааа, чуй мойта песен, чуй моя глаааассс, само теб обичааааммм ааззззз....

Jooheon the unicorn🌈:Снощи минах покрай ваас, лампата ти светешеее, лампичката светеше Шушана,а теб те нямаашееее..

Minhyuk👽:Шушана хаби ток.

The living meme😂🔫:XDDDDD.

Lider🔱:Боже какви неща слушате! Аменоооо🙏.

Omma Kihyun🍩:Ами така де! Какви неща искаш да слушат децата.

Evil maknae😈:Тита може би? Мислете с главите си бе!

Lider🔱:Ах каква си антилопа!

Evil maknae😈:Газела! Да ти пръсна дисплея и панела! Такава сочна, как да не опитам огледалото по цял ден питам!

Minhyuk👽:Някой да ги накара да млъкнат преди да ги изхакам с бутилката водка.

Lider🔱:Само посмей.

Minhyuk👽:Охоо ще посмея и още как!

Evil maknae😈:А бе ти са отваряш ли са бе?! Вграден тапет виждал ли си?!

Omma Kihyun🍩:И двамата млъкнете да не дойда и да ви изравня със стената.

Jooheon the unicorn🌈:Днеска си много мил.

Omma Kihyun🍩:Млъквай бе, простак!

Sexy Ho🍒:Мале, Кихюне да не си в цикъл бе човек! Много си нервен тези дни!

Evil maknae😈:Уонхо, по-добре да бягаш!

Sexy Ho🍒:Защо? Какво става?

Minhyuk👽:Кихюн идва с нож към стаята ти. Това става.

The living meme😂🔫:Шоуну и Айм, елате да го хванем, преди да е убил Уонхо.

Evil maknae😈:Идвам.

Minhyuk👽:Къде е лидера?

Evil maknae😈:Не е на линия, сигурно спи.

The living meme😂🔫:Гледай го нещастника. После такъв бой ще яде от мене, за тва, че не дойде да ми помогне. Да му мисли...

Jooheon the unicorn🌈:Ще дойда, да ви помогна.

Minhyuk👽:Боже защо ме наказваш да живея с идиоти като тях?!🙅🙍🙆🙏🙏

Chat with idiotsWhere stories live. Discover now