Сътан хващаше горещ загар в задния двор на новия си дом, който се намираше в най – богатия квартал на Лос Анджелис, Калифорния. Слънчевите лъчи си играеха с вече маслиновата ѝ кожа, която изпъкваше заради жълтия ѝ бански, а лекият вятър развяваше дългата ѝ черна коса, която беше толкова блестяща и права, че можеше да се изтъче рокля от нея, така сякаш е коприна.
Тя безгрижно се беше отпуснала върху красив, дървен шезлонг, а пред нея големият басейн, с малък фонтан в средата, беше достъпен само и единствено за най – скъпото притежание на господин Стивън Хеннингс – именно самата тя. Сътан отпиваше от студен коктейл, който беше богато украсен от плодове и не беше нито първия, нито последния ѝ за днес.
Докато красавицата хващаше тен, до ушите ѝ стигна звукът от тежки, но все пак пъргави стъпки. Лека усмивка заигра върху скулптурираното ѝ от боговете лице. Много добре знаеше кого е на път да ѝ каже здравей.
- Здравей, любов моя! – каза Стивън Хеннингс и хвана ръката на новата си съпруга и постави лека целувка върху пръстите ѝ, там където се намираше диаментият ѝ пръстен, който той и бе купил за двадесет и третия ѝ рожден ден. Преди месец.
- Привет, любими! – каза тя и надигна черните си слънчеви очила, които бяха с формата на котешко око, разкривайки почти тюркоазените ѝ сини очи. Тя стана от удобния шезлонг и дари скъпия си съпруг с щедра целувка.
Нито тя, нито той се срамуваха от голямата им разлика във възрастта. Стив беше напълно убеден, че тя е любовта на живота му, а пък Сънни (както я наричаше новият ѝ съпруг) обичаше да присъства в хорските клюки. Обичаше това даже повече и от съпруга си.
Не си мислете обаче, че щом Стив Хеннингс е на шейсет и една години, е някакъв плешив и беззъб дядо, наистина грешите. Е, вярно че без парите му най – вероятно щеше да бъде точно така, но благодарение на тях той имаше двадесет и четири каратова усмивка, тъмна и гъста коса и горе – долу стройна фигура, която носеше само и едниствено италиянски костюми по поръчка. Той беше добър и мил човек, наистина щедър и грижовен. С два брака зад гърба си, син и цяло състояние, той даваше на младата си съпруга сигурността, която тя никога не би могла да постигне сама. И въпреки, че тя беше обедена, че не обича този мъж, знаеше, че не ѝ е и безразличен.
ESTÁS LEYENDO
Luxurious
RomanceЗа Сътан лукзозният живот беше всичко. Похапването на черен хайвер на закуска и облечената ѝ кожа в естествена коприна беше нещо съвсем обикновено за нея. Според изисканата ѝ двадесет и три годишна личност, ако колата ти е от преди 2016 година, по...