Egy szombati nap van. Stopshop egyik ruhaboltjába mentem. A H&Mben nézegetem a nadrágokat és fel is vettem párat hogy megpróbáljam a probafülkében. Miközben mentem észre vettem egy bábut, mintha figyelne engem, így gyorsítottam a tempómon. Az utolsóba mentem. Éppen a nadrágomat veszem le amikor megszólaltak kint.
-Bocsi betolom az egyik probababát. - nem tudom miért nem volt jó kint de nem érdekelt. Miközben venném a másik nacit fel, a függöny alatt észre vettem hogy nem egy normális lábat láttam hanem egy bábú lábát. Hátra pillantottam hogy most egy bábú tette be ezt a bábút? Húztam tovább a nadrágot, oldalsó tükörben láttam hogy a baba keze nem úgy áll ahogy volt, a fenekem közelében volt. Azonnal le dobtam a lábamról a gatyát és felvettem a sajátomat. Mire elkészültem ugyanúgy állt a baba mint amikor betolták. Ezt most csak képzelem? Kimentem és letettem a nacikat a szekrényre. Az emberek eltűntek? Kinéztem sehol egy élő lélek. Amikor vissza pillantottam a baba feje kinézet a fülkéből. Ledermedtem most ez mi? Minden egyes pislogásomra egyre több próba baba lett a helyiségben de pislogásra is változtatták a helyzetűket és helyüket. Nagyon féltem mi ez de elfutni nem tudtam mert mögöttem is volt vagy 10 baba. Az egyik kinyitotta a szekrényt és rá mutatott hogy oda menjek be. Persze nem mentem de a babák be löktek és rám zárták. Sokkos állapotból felkelve probáltam kinyitni az szekrény ajtót. Nem nyílt ki de egy kis résen ki láttam és azt vettem észre hogy most vannak emberek itt és nem is kevés. Amikor rángattam az ajtót és mellete kiabáltam senki se vett észre. Így teltek az idők az emberek csak fogyatkoztak míg végül a lámpa is lekapcsolódott. Bezártak. A szekrény ajtó kattogót és kinyílt. Minden baba fej rám nézet. Ki merészkedtem és csak álltam. Most is úgy mozogtak a babák. Be-be lökdöstek egy fülkébe. Ott volt egy szék amire rá kellet ülnöm, behúzták a függönyt és ott vártam. Nem kellet sokáig várnom be jött az egyik. Meztelen volt, előttem valamit ügyködőt a lába közt. Mintha valami műanyag péniszt rakott fel. Én felálltam és kezdtem hátrálni. Ő közeledett és ahogy 10centire volt a mozgása más milyen lett már nem számított hogy pislogok e vagy sem a két kezét a tüköre vágta és úgy támaszkodott. A tükör eltört és éreztem hogy egykét szilánk megvágta a bőrömet. Szóval nem álmodók. A két keze közt ott volt a fejem már könnyeztem annyira féltem. Észre vettem hogy a csípője közeledőik az enyémhez és akkor látom hogy se nadrág se bugyi sincs rajtam. Mintha az előbb lett volna nem? És akkor behatolt a mű pénisz. Remegtem mindenhol hogy mi ez az egész. Iszonyúan fájt. A fejére néztem és akkor tudtam hogy lesz ennél rosszabb is. A feje a szája vonalában szétnyílt. 10 centis hosszú fogai voltak és tű vékonyságúak. A szája vagy kétfejnyvel nagyobb lett. Sokkal ijesztőbb volt mint a pennywise bohóc. Aztán szintén hosszú nyelve a nyakamra csavarodót mint egy kígyó aki meg folytaná az áldozatát. De ő csak játszadozott. A keze a nyakamat ölelte át és magához húzott. Ujjai meg hosszabbodtak és végig tekeredtek a testemen, szorított. Feje a vállamra tette és a fülembe súgta.-Enyém vagy. - erre a kijelentésre, próbáltam eltolni de nem ment. - Hiába probálkozol te mostantól az én gyönyörű babám vagy. De most más is megízlelhet a többi baba. Ne aggódj csak ma ők segítetek elkapni ez lesz a jutalmuk. - és eltávolodtak. Amit mondott igaz volt sorjában jöttek a babák és játszottak velem. De már nem bírtam így felkiáltottam.
-ELÉG! Ne hagyjatook! Elég elég!
A baba aki magának tulajdonított mindenkit el küldőt egy kéz mozdulattal.
- Drágám csak én nyúlhatok hozzád? -vigyorgott
-Nem, senki!
-Édes, mondtam hogy az enyém vagy. Az én..
- NEM VAGYOK A BABÁD!
-De de.-kuncogott és hozzám ért, a bal kezem kemény műanyag kézzé változott. Mi mi fenét művel. Kétségbe esve nézem mit csinál.
-Az én gyönyörű műanyag babám.
- Ne ne fejezd be nem akarom most fejezd be!
-Nyugi csak a nap kell fel műanyag baba leszel és majd este újra régi leszel.-nyomot a homlokomra egy puszit és még utoljára belém tette a műanyagját.
Kitettek engem az ajtó mellé felöltözve a mai divattal. A nő kinyitja az üzletet, be jött rám nézet és mosolyogni kezdet. Oda lépet a férfi probabábahoz aki az egészet elkezdte aki miatt rabságba kerültem.
-Szép munka. Már pont kiakartam dobni a régi partnereidet.
Heyy
Na ez saját írásom, nem is olyan rég álmodtam ezt. Remélem tetszik 🤔😳
YOU ARE READING
creepypasta
HorrorEsti kis olvasni való ami rettegést okozhat akár. Saját storyk és másoltak is lesznek egyaránt. 😊👻