1

429 19 20
                                    

Miray'dan

Sabah uyandığımda hemen bir duşa girip hazırlanmaya başladım. Altıma bir kot geçirip üstüme yeşil göleğimi giydim. Saçımı hafif dalgalandırdım. Makyaj yapmayı pek sevmediğim için gözüme ince bir eyeliner çekip, yanaklarımı hafif kırmızılaştırdım. Daha sonra spor ayakkabılarımı giydim. Güneş gözlüğümüde takıp evden çıktım. Arabama binip çalıştırdım. Sevdiğim müziği açıp eşlik etmeye başladım. Hastaneye vardığımda, arabamı otoparka bırakıp girişe doğru ilerledim. İlerlediğim gibi çığlık seslerini duymam bir oldu. Hemen gözlüğümü çıkarıp etrafa bakınmaya başladım. Daha sonra bir hemşireyi yanıma çağırdım.

Miray: Ne oluyor burada?!

Hemşire: Hocam Boran Kuzum burada. Bu yüzden böyle ses var.

Zaten işim başından aşkın, bir de bu eksikti! Diğer hastalarda bu olaydan rahatsız bir şekilde homurdanıyorlardı. Benim de sinirim iyice tavan yaptı ve kendime engel olamayıp açtım ağzımı yumdum gözümü.

Miray: SESSİZ! Ne bu ses?! Burada bir tek siz yoksunuz hastalarda var. Şimdi hastanede işi olmayan dışarı!

Bu söylediklerimden sonra herkes yavaşça dışarı çıkmaya başladı. Oh be! Boran Kuzum ise şaşkınca bana bakıyorudu. Onu aldırış etmeden odama doğru ilerlemeye başladım

Boran'dan
 
Bu sabah kendimi kötü hissettiğim için hastaneye gitmiştim. Hastaneye girer gitmez kızlar fotoğraf çekinmek ve imza atmamı istediler. Ben de onları kırmayıp fotoğraf çektirip imza atmaya başladım. Kızlar kedi hasta olmuş diye çığırıyorlardı. Sonra içeriye okyanus gözlü, altın sarısı saçları ve kısa boyuyla bir kız girdi. Gözümü ondan alamamıştım. Ve birden bağırmaya başladı. Söylediklerinden sonra ağızım o harfinin şeklini almıştı. Anladığım kadarıyla doktordu. Ona şaşkın bakışlarımı yollarken bana baktı be aldırış etmeden ilerledi. Ben de randevusunu aldığım doktorun odadına doğru ilerlemeye başladım.

Miray'dan

Bağırmak iyi gelmişti. En azından stresimi atmıştım. Odama gidip önlüğümü giydim. Daha sonra acilden çağırıldım. Heman acile doğru koşmaya başladım. Koşarken Boran Bey'e (!) çarptım. Bir kaç saniye bakıştıktan sonra ayağa kalkıp  koşmaya devam ettim. O da arkamdan koşmaya başladı. Biraz sonra acile vardım.

Miray: Durum ne?

Burak: Hocam trafik kazası. 27-28 yaşlarında iki kişi. Biri kadın diğeri erkek. Kadın 7 aylık hamile. Çok fazla sancı çekiyor. Erkek, beyin kanaması geçiriyor. Durumu stabil.

Miray: Tamam. Beyfendiyi ameliyathane 1'e alın. Ameliyata ben gireceğim. Burak sende hemen kadın doğuma haber ber.

Burak: Peki hocam.

Hemen ameliyata girmek için hazırlandım ve ameliyata girdim.

Boran'dan

Ben hala şoktan çıkamamışken o kız koşarken bana çarptı. İkimizde yere düştük. 5-10 saniye bakıştıktan sonra kalkıp koşmaya devam etti. Ben de merakıma yenik düşüp arkasından koşmaya başladım. Acile vardıktan sonra trafik kazası geçiren hastaları kontrol etmeye başladı. Ben ise onun yaka kartını okumaya çalışıyordum. Birden döndüğünde okuyabilebilmiştim. Miray Daner işte hayatımı değiştirecek isim.

Bölüm sonu:)

Yazım yanlışı varsa affola;) Umarım beğenmiştirsiniz. Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın!💞🙏🏻

 Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın!💞🙏🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
DoktorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin