3

331 19 3
                                    

Selaaam!! Arkadaşlar yeni bölümü geç atıyorum. Çünkü sınavlar üst üste geldi. Bundan sonra daha aktif olmaya çalışacağım🙏💕






Burak'tan

Miray hocanın yanından ayrıldıktan sonra hemen bir lokanta arayıp güzel bir yer rezerveledim. Sonra arabamı eve doğru sürmeye başladım. Varınca güzel bir şekilde hazırlandım. Şımdi yapılacak tek şey kalmııştı: Elif'i aramak. Evde volta atıyordum. Heyecandan elim ayağıma dolaşmıştı. Derin nefes alıp yatağıma oturdum. Elif bu gün izinli olduğu için rahattım. Numarasını tuşladım ve telefonu yavaşça kulağıma götürdüm. Telefonu hemen açtı.

Elif: Efendim aşk- ayy şeyy ıığ Burak?

Bana aşkım demişti. Ağızımdan küçük bir kahkaha çıktı.

Burak: Birazdan seni almaya geleceğim.

Elif: N-neden?

Burak: Süpriz. Hadi hazırlan geliyorum.


Boran'dan

Atakan'a Miray'ın bazı fotoğraflarını gösterdim. Evet, Miray'ı stalkladım. Sonra Atakan birden "ağh ulan ağh" diye bağırdı.

Boran: Atakan ne oluyor Allah aşkına?!

Atakan: Ben Harley Quinn' imi kimseye vermem!!

Boran: Kim ki senin Herley Quinn'in?

Atakan: Sensin. Bende senin Joker'inim!.

Yine başlamıştı gece gece. Suratına bir yastık fırlattım. Ağlamaklı bir ses tonuyla konuşmaya başladı.

Atakan: Boriş bak bu iki oldu! Hıncımı alırım!

Ona daha fazla katlanamayıp odama gittim.

Boran: İYİ GECELER!

Atakan: İyi geceleğr aşkom.

Onun bu haline gülüp yatağa uzanıp gözlerimi kapttım.

Burak'tan

Heyecandan kalbim ağızımdan çıkacaktı. Elif'in evine vardığımda daha aşağıya inmemişti. Bende arabadan inip beklemeye başladım. 5 dakika sonra geldi. Gözlerimi ondan alamadım. Çok güzel olmuştu.

Elif: Noldu? Gözümde birşey mi var? Kıyafetim mi kötü? Öf saçım za-

Burak: Elif çok güzel olmuşsun. Her zamanki gibi.

Elif'ten

Burak'ın dediklerinden sonra yüzüm domatese dönmüştü. O da bunu anlamış olacak ki arabanın kapısını açıp oturmamda yardımcı oldu. Arabada ikimizde sessizdik. Lokantaya varınca ilerlemeye başladık. Çok güzel bir masanın önünde durduk. Sandalyeyi çekti. Ben oturduktan sonra yavaşça itti.

Garson: Hoş geldiniz! Ne istesiniz

Elif: Ben bir sandviç alıyım?

Burak: Bende aynısından.

Yemekler geldi.... Burak'ta tık yok.

Elif: Eee niye çağırdın beni buraya?

Sorumdan sonra sandviçimden koca bir ısırık aldım.

Burak: Elif ben seni çok seviyorum!

Yuh! Yavaş gel! Ne bu hız yiğidim?! Tabiki bende Burak bunları söylerken yutkunuyordum. Ve devamında gelen öksürük krizi.....

Burak: Elif! Al su iç.

Elif: Öhöğ öhöğ öhöğ Burak. ( Burayı yazarken aklıma direk Lucy geldi dksjshshdj  öhöğ öhöğ çarlz)

Kendime gelince ayağa kalkıp bağırmaya başladım

Elif: Şu önümde oturan taş varya?!! Ben ona deli gibi aşığım! Şunun surat-

Tam gaz devam ederken Burak elini ağızıma koydu.

Burak: Niye bağırıyorsun benim güzel kalpli sevgilim?

Burak bana öyle deyince kocaman gülümsedim.

Miray'dan

Hastanedeki işim geç bitince haliyle eve de geç gittim. Yatağa kafamı koyar koymaz uykuya daldım.

Sabah uyandığımda saat 10.30'du. Hemen duşa girip hazırlanmaya başladım. İşim bitince hızla aşağıya koştum. Arabamın anahtarını aldıktan sonra son sürat hastaneye gittim. İçeriye girince çok mutlu oldum(!) Boran Kuzum burada! Aman Ne güzel(!)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 22, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DoktorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin