#2 Jak się poznaliście?

488 26 8
                                    

Ten roździał dedykuje Ruby241291, bo mi kazała 😂💞


Liam: Przyjaciółka zabrała cię do wesołego miasteczka. Wysiadajac z karuzeli zobaczyłaś chłopaka, który nie wyglądał za dobrze. Podeszłaś do niego i zaczeliście ze sobą rozmawiać. W taki sposób spędziliście razem cały wieczór.

Louis: Biegałaś w parku i zapatrzyłaś się. Nagle potknęłaś się upadając na ziemie. Po chwili podszedł do ciebie nieznajomy chłopak, pytał co ci jest i wziął cię na ręce jak panne młoda, a następnie zawiózł do szpitala. Okazało się, że to nie było konieczne, a w drodze powrotnej zaprosił cię na kawę.

Niall: Po utracie przyjaciółki poszłaś do swojej ulubionej pizzerii w mieście. Czekając na zamówienie przysiadł się do ciebie farbowany blondyn i zaczeliście ze sobą rozmawaiać. Dzięki niemu zapomniałaś już o kłótni z przyjaciółą i miło spędziłaś wieczór.

Harry: Wraz z koleżankami udałaś się na lodowisko. Z racji tego, że nie umiesz jeździć na łyżwach dużo razy upadałaś. Za którymś razem pewien chłopak pomógł ci wstać a następnie dał jedna lekcję jazdy. Wieczorem po cieżkim dniu zabrał cię do kawiarni na gorącą czekoladę i tak rozpoczęła się wasza znajomość.

Zayn: Wybrałaś się do kawiarnii, ale okazało się, że nie wzięłaś portfela, nie wiedziałaś co masz zrobić. I nagle zjawił się przystojny brunet, który zapłacił za ciebie,a nastepnie udaliście się na spacer.

Preferencje | One Direction ♡ [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz