#89 Wasz pierwszy raz

278 16 13
                                    

Liam: Chłopak przygotował romantyczną kolację i miał w planach rozdziewiczyć cię, więc na łóżku rozsypał płatki róż oraz zapalił dużo świeczek. Byłaś pod wrażeniem bo nie wiedziałaś, że Liam jest taki romantyczny.

Louis: Byliście razem w klubie i troche dużo wypiliście. Później Louis zaciagnął cię do łazienki i tam to robiliście. Następnego dnia nic nie pamiętaliście z tej imprezy, więc zrobiliscie to drugi raz z myślą, że to pierwszy.

Niall: Byliście u rodziców chłopaka i spaliście na bardzo wygodnym łóżku więc postanowiliście, że tutaj chcecie pierwszy raz to zrobić. Nastepnego dnia rodzice dziwnie na was patrzeli przy śniadaniu i domyśliliście się, że wszystko słyszeli.

Harry: Zabrał cię na romantyczny spacer po parku przy zachodzie słońca. Ty miałaś założoną bardzo krótką sukienkę i Harry nie mógł już wytrzymać. Zapytał cię czy chcesz a ty po krótkim namyśle się zgodziłaś. Poszliście gdzieś w krzaki i chyba nikt was nie widział bo było ciemno.

Zayn: Wracając z koncertu mieliście dużą ochotę na coś nowego. Pomyśleliście, że jeszcze nigdy nie kochaliscie się w samochodzie i to właśnie jest ten moment. Niestety policja was nakryła i musieliście zapłacić mandat o wartości 500 zł, ale było warto.

Preferencje | One Direction ♡ [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz