Dělá si ze mě prdel.Ještě chvíli si bude hrát s tou flaškou a já se udělám.
Provokovala jsem ho flaškou od arizony.
Byla to odplata za to že mě a mé kamarádce kouká na prsa. Strčila jsem celé víčko do pusy a přicucla se na něj
Koukal jsem pořád po třídě a říkal výklad když v tom ona to víčko strčila celé do pusy a já řekl:1.světová a musel jsem polknout a dořekl slovo válka.Co ta holka se mnou dělá.Párkrová po hodině ke mě do kabinetu.
Zazvonilo. A jsem v háji. Mám jít k němu a sama. Něco mi říkalo nechoď tam ale něco mě tam zase táhlo. Opřela jsem se o stěnu, která byla hned vedle dveří a stála jsem tam 5 minut. Zaťukala jsem a čekala až přijde.
Konečně je tady. Zaťukala. Šel jsem ke dveřím a otevřel je a řekl:
Williem:Pojď dál
Ema:Děkuji a proč jsem sem měla vlastně jít.
Williem:Mám na tebe otázku.
Ema:A jakou??
Williem:Co chceš dosáhnout tím že mě vzrušuješ v mých hodinách.
Ema:No.....
Williem:Co no.
Ema:No víte.
Williem:Tak už se doprdele vymáčkni.
Ema:Chci aby jste se udělal do toho koše co je tam pod umyvadlem.
Williem:Nějak ti to ale nevyšlo
Ema:Já vím tak třeba příště
Williem:Stavíš se tu na konci školy?
Ema:Proč bych asi tak měla??
Nevěděl jsem co říct tak jsem jí přirazil na dveře a začal jí dravě líbat až když nám došel kyslík tak jsem se od ní odlepil.
Ema:No tak teď už mám možná důvod sem přijít.
Williem:Čekám tě tu po škole.
Poslala jsem mu vzdušnou pusu a odešla do třídy a on přišel asi minutu po mě a začal vyučovat nebo spíše suplovat přírodopis.Hodina skončila a on odešel a já šla s kamarádkou na hudební výchovu. Hodina skončila a já mohla jít domů teda vlastně do kabinetu.Zaťukala jsem a on hned otevřel a jako kdyby věděl že jsem tam.Přirazil mě na dveře a líbal mi krk.Počkat počkat to mi nic ani neřekneš??
Miluju tě vydal jsem ze sebe.Ona se na mě podívala a dala mi pusu.Pomalu jsem jí slíkal a když měla na sobě jenom spodní prádlo někdo zaklepal. Odemkl jsem skříň a strčil jí tam. Otevřel jsem dveře a za nimi stála naše uklízečka.
Uklízečka:Dobrý den Wille já se omlouvám chtěla jsem tady uklidit přijdu dýl naschledanou.
Williem:Naschledanou
Rači jsem za sebou zamkl.Ona vylezla a taky mě začala svlíkat když v tom jí zazvonil telefon.
Ema:Ano mami
Matka:Čekám před školou vezmu tě domů
Ema:Ano mami už jdu
Matka:Ahoj
Tak jsi to slyšel.Musím domů. Rychle jsem se oblékla a šla ke dveřím a chytla za kliku ale bylo pořad zamčeno. Otočila jsem se k němu a řekla:
Ema:Otevřeš mi prosím??
Williem:A co když ne??
Ema:Tak budu mít průsera zítra se už neuvidíme
Williem:A to mě tady jako takhle necháš.Zakňoural
Ema:Budu muset
Vstal a přirazil mě na dveře.Dali jsme si dlouhou pusu a on konečně odemlk.
Williem:Tak ahoj Párkrová
Ema:Ahoj Wille
Zavřel dveře ale mě se od něj nechtělo pryč. Znova jsem zaťukala a vrazila mu pusu zatím co otevíral a rychle jsem běžela pryč abych stihla mamku.
Znova někdo zaťukal a já si sotva stihl navlíct kalhoty a musel jsem jít otevřít.Ještě než jsem ty dveře otevřel se na mě přilepila Párkrová a rychle utekla.Usmál jsem se a šel jsem se zbalit abych mohl jít taky domů.
Doma jsem se učila a myslela na něj. Vykoupala jsem se a šla jsem spát.
O další kapitoly si pište druhou už mám tak nějak sesmolenou a je to dost drsný máte se na co těšit děkuji za ohlasy a ještě něco je to podle pravdy😊😍😍