10.august.2028

76 6 2
                                    

08:33

Sedíme v lietadle. Je to neuveriteľný pocit mať možnosť začať odznova. Zabudnúť na to čo sa stalo. Na tú párty a na Marka. A zase som pri ňom. Musí mi zmiznúť z hlavy. Ale to sa asi nestane keďže ten "zážitok" je nezabudnuteľný. Už len pri pomyslení na to mi príde zle. Ale dosť spomínania. Let nám trvá cca 3 hod. Emma už spí aj keď vieme že jej určite chýba jej mäkká posteľ. Ale veď. Zvykne si na novú. Aspoň dúfam. A keď nie, bude musieť. Ale predsa len ona si bude vyberať svoju posteľ. Tak ja teraz idem spať. Aj keď je len ráno. No hore sme boli o 4 čo nás unavilo. Tak sa zatiaľ majte a neskôr sa ozvem.

11:50

Zobudila som sa na hlas letušky ktorá oznámila že o chvíľu pristávame. Pozerám na Emmu. Spí sladko. Ale treba ju zobudiť.
J: "Emma vstávaj. Už sme tu."
Akonáhle keď som jej povedala že sme tu, zdvihla hlavu a pozerala na Nórsko zhora. Musím povedať že to vyzerá úplne inak ako na obrázkoch. Samá krása. Takú nenájdem ani u nás na Slovensku. Ako sme sa pozerali von oknom prišla mi správa od neznámeho čísla.
Anonym: Aký bol váš let? S bratom vás už čakáme. Sa nevieme na vás dočkať. Vidíme sa na letisku.
Správu som hneď ukázala Emme. Tá si len predstavovala chalanov. Celá Emma. Nevidela som ich a tiež som zvedavá. No už sme tu.

12:30

Sedíme v aute s našimi susedmi. Musím sa priznať. Slintala som nad nimi. Sú nádherní. Toľkú krásu som nestretla nikde. Predstavili sa nám ako Marcus Gunnarsen a Martinus Gunnarsen. Ja som sa rozplývala nad Martinusom a Emma nad Marcusom. Som zvedavá na náš dom. Zatiaľ čo som videla na začiatku tak si myslím že to bude peckaaaa.

23:11

Najedené, osprchované a skoro vybalené ideme s Emmou ku susedom prespať, keďže nemáme zatiaľ postele. Aspoň máme skrine. S izbami som spokojná. Ja mám modrú izbu a Emma červenú. Keďže ideme ku Gunnarsenovcom denník nechávam tu. V pyžamách ideme ku nim. Je teplo. Tak prečo nie. Zajtra nás čaká prehliadka mesta a nákupy. Susedia idú s nami. Rozumieme si. Som šťastná. Takto som si to predstavovala. Emma na mňa už kričí aby som si pohla. Tak ja sa s vami lúčim. Ale nie navždy. Tak Dobrú noc.


Hei alle sammen!
Ďalšia časť na svete. Keďže som robila prezentáciu o M&M na anglinu nemala som čas. Názor? Každý vote&coment poteší.

Denník MMerkyWhere stories live. Discover now