7.august.2028

88 6 1
                                    

O 3 mesiace neskôr

12:13

Zajtra je koncert. OMGGGGGG!!!!! Nevieme sa dočkať. Darčeky máme takéto: aj jedna, aj druhá máme darčekovú tašku, v ktorej je zlatý macko, čokoláda a náš vlastný list ako blahoželanie pre neho. Trochu obyčajné ale veď ako sa hovorí "Aj v jednoduchosti je krása".

Máme aj Meet&Greet a tiež miesto v prvej rade. Hneď pod pódiom. Dohodli sme sa že ja budem robiť fotky a Emma videá. Všetko máme premyslené. Tešíme saaa. A dokonca sme zistili kedy príde. Takže ideme za ním na letisko.

Ak sa pýtate na Nórsko tak všetko je vybavené a Emma ešte nič netuší. To keď ja poviem že jej to neprezradím, tak jej to neprezradím. Termín odletu je 10.augusta.2028. Po koncerte. Musíme sa ešte pobaliť.

Bývame v Trofors na ulici Elvflata 2. Lietadlo nám pristane až v Osle. Dopravu máme zabezpečenú. Ten dom bol na predaj. Tak som ho kúpila. Spojila som sa s predajcom a ten nám ten odvoz zabezpečil. Prídu pre nás tí  naši budúci susedia z Elvflaty 1.

Čo sa týka roboty, tak tam už zajtra končíme. No Emma to ešte nevie. Šéfovi bolo smutno. No povolil. Ale ako viem že príde so mnou na 100%?? Keď sme boli na kurze sa jej veľmi zapáčila nórčina a povedala, že pôjde do Nórska. Som zvedavá na ten pohľad keď jej prezradím že sa sťahujeme do Nórska. Ale ako jej to povedať? Už viem!

Keď budeme ísť s autom domov jej to oznámim. Obe vieme plynule po nórsky len zopár slovíčok nám chýba. Naši moje rozhodnutie prijali. Veď to bol môj sen. Moje auto som dala našim. A byt som predala. Už mám aj kupcu. Je to milá pani.

A čo Marko? Toho som poslala kade ľahšie. Myslím, že to pochopil. Emma dnes spí u mňa.

Zajtra o tomto čase budeme už na letisku. Koncert je až o 5. Chceme tam byť prvé. Dovtedy tam budeme čakať a robiť fotky. Dávame aj do nabíjačky  powerbanky. Pre istotu. Takže sme na 100% pripravené. Každý vie čo má robiť. Ešte ideme k nej pre veci. Na prespanie.

Budeme dnes pozerať filmy a potom spať. Už sa neozvem. Iba zajtra. Teším sa. Dobrú noc.

Hei alle sammen!
Ďalšia časť na svete. Názor? Ja viem preskočila som o 3 mesiace. Dúfam že sa páči. Za každý vote&koment budem happy. =)

Denník MMerkyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora