Okei...eilen tuli todella paljon tietoa armyille mitä on tapahtunu. Eli tossa on alhaalla kuva missa on listattu asioita mitä on tapahtunu.
Mnet eli tämä mama äänetys juttu. Johon kaikki on käyny äänestämässä lempparia ja niin edelleen. Minä itse olen äänestäny melkein alusta asti bts'ssää (joo en tiiä miten se taivutetaa) facella, twitterillä ja ig'llä. No eilen tämä mama juttu poisti 'virheelliset/väärennetyt' äänet. (Entiiä suomensinko sen oikein mut ihan sama) Joten 3.11 menin katsomaan mama äänestyksen tilannetta ja exo oli menny ohi kaikissa. (Niin ja siis sitä ennen bts oli ykkösenä kaikissa kategorioissa missä se nyt sit oli) No mä aattelin eka et exo-l'llät on vaan tehny jonku ääni hyökkäyksen. (Ja pitää varmaan ehkä ekana sanoo et en ole sellainen army joka vihais exon faneja. Mut kyl mulla tuli pieni viha siinä kohtaa)
Muta asiathan ei ollu niin. Vaan tämä saatanan mama oli poistanu niitä äänii. Ja tossa alhaalla on kuva paljonko se oli niitä poistanu
No ku nyt katto tota niin sieltä on esim. Best music video bts'ltä on otettu 1,66m ja exolta vain 60k!!!! MIKÄ ON TÄMÄ LOGIIKKA!! MUN MIELESTÄ KAIKILTA OIS VOINU POISTAA SAMAN VERRAN TAI EI OLTAS POISTETTU OLLENKAAN!!
Tossa on nyt sit tämän hetkinen tilanne
No tähän otti kantaa billboard ja joku turkkilainen mies (vissiin joku toimittaja)